نظرات درباره کتاب ایکیگای و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ایکیگای اثر هکتور گارسیا

نظرات کاربران درباره کتاب ایکیگای

انتشارات:نشر ثالث
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأی
۳٫۰
(۹)
پری
باچیزی که فکر می کردم خیلی تفاوت داشت و تقریبا هیچ اطلاعاتی بهم اضافه نکرد، بیشتر شبیه یک مقاله هزاربار کپی شده روزنامه های درجه سه است. بخشی از کتاب جملات کوتاهِ انسان هایی است که بالای صد سال عمر کرده اند که مثلا شاد باشید، گوشت نخورید و..! بخشی تاریخچه یوگا و تایچی و ورزش است و بعضی حرکات را با رسم شکل توضیح داده، بخشی درباره تعداد آدم های بالای صد سال دنیا، اسامی آنها و تاریخ مرگشان است! و کل کتاب فقط دنبال بیان یک جمله است: “در زندگی هدفی داشته باشید که شما را شاد می کند!”حتما قبل از خرید نمونه کتاب را مطالعه کنید و اگر دیدید برایتان جذاب است اقدام به خرید کنید. من در این کتاب شخصا دنبال فلسفه و آیین خاصی از فرهنگ و مردم ژاپن می گشتم و فکر می کردم قرار است با دنیای جدیدی رو به رو شوم که برایم تازگی دارد و سنت های ژاپن را تفسیر می کند! فکر نمی کردم نویسنده بخواهد بگوید در جهان ۴۵۰ فرد بالای صد سال داریم و اگر میخواهید عمر طولانی داشته باشید ورزش کنید و سبزیجات بخورید!!
آقا بهادر
دلیل محبوبیت بیش‌ از حد این کتاب رو نمی‌فهمم. این کتاب رو چاپی‌شو‌ خوندم و باید بگم پشیمونم. دنبال راه و روشی برای تغییر یک سری عادت‌های بد زندگی توش می‌گشتم. ولی کتاب حول چند اطلاعات محدود و نه چندان جالب می‌چرخه و از اول تا آخر فقط درباره‌ی همون اطلاعات‌ صحبت می‌کنه. کم‌شباهت به کتاب‌های روانشناسی زرد نیست.
Sparrow720
کتاب خوبیه برای آن‌هایی که به فرهنگ ژاپنی علاقه دارند . توصیف این کتاب از مسیری که زندگی برای ما تعیین کرده ، یجورایی جالبه. این کتاب از اون دسته کتاب هایی هستش که با هر سلیقه‌ای همخونی شاید نداشته باشه ولی به نوبه خودم خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم .

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
۴۷,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد