نظرات درباره کتاب مدیریت خشم (چگونه خشم یا عصبانیت خود را مدیریت کنیم؟) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مدیریت خشم (چگونه خشم یا عصبانیت خود را مدیریت کنیم؟) اثر امیر قنبری

نظرات کاربران درباره کتاب مدیریت خشم (چگونه خشم یا عصبانیت خود را مدیریت کنیم؟)

نویسنده:امیر قنبری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۲۴ رأی
۲٫۳
(۲۴)
Amir Hossein
مشخصا کتابهای ایشون کپی های بی کیفیتی از کتب خارجی هستن ولی جذاب ترین نکته ماجرا اینجاس که توی توضیحات این کتاب ایشون متولد ۵۷ هست و توی توضیحات اون یکی کتاب متولد ۶۶!!! با دیدن ایشون و‌کتابهاش یاد اون بنده خدایی افتادم که توی یک سایت با دریافت یک دلار راهکار طلایی واسه موفقیت و پولدار شدن ارائه میداد و راهکارش این بود: « مثل من توی سایت ثبت نام کنین و درآمد کسب کنین و موفق بشین»
1258580
😄😄
Amir Hossein
ایشالا که برای موفق شدن از سال جاری جلو نزنه ایشون
بلاتریکس لسترنج
ایشالا کتاب بعدی متولد۷۸
Zahra Naderi
تنها چیزی که این کتاب به‌تون می‌گه اینه که نه پرخاشگری کنید و نه خشم‌تون رو فروبخورید؛ از یک راه‌حل دیگه استفاده کنید که هیچ چیزی راجع به اون راه حل نمی‌گه. در نتیجه وقت و هزینه‌تون رو نذارید برای خوندن‌ش.
majid EN
هیچ چیزی یاد نمیده. فقط واسه شرکت در کلاسهای مهار خشم آماده‌ت می‌کنه. البته یک نکته ۵ خطی داره که کل کتاب رو همون می‌چرخه. فکر می‌کردم اون ۵ جمله رو توضیح میده اما نه. من زیاد خوشم نیومد.
shima mahdavi
بیشتر شبیه مقولاتی راجع به خشم هست . کاربردی نبود حداقل برای من. دنبال کتابی هستم که تکنیک های کنترل خشم رو یاد بده نه راجع به انواع و اقسام خشم توضیح بده
shima mahdavi
ممنون ملیکا جان بله خریدم خیلی عالی بود و به کارم اومد ممنون از پیشنهادت عزیزم
melika
کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد رو مطالعه کنید
Faramarz Mohajeri
افتضاح بود شبیه کتاب ها کلاسیک بیشترش تعریف خشم و و ... است. راه کار ها عملی برا کنترل خشم ارائه نمیده و آخرش می گه برید پیش روانشناس و مشاور.واقعا اگه نمیگفت نمیدونستم!
حسين
این کتاب هیچ مطلب مهمی نداره یه اشغال محضه حیف وقت
کاربر سایه
ببینید قضاوت نکنید، من راجع به محتوای کتاب چیزی نمیگم، ولی اینکه تاریخ تولد نویسنده را مورد تمسخر قرار بدین درست نیست, شما تا حالا با ناشر کار کردین، این اشتباهات ناشرین هست و خب نمیتونن اصلاح کنند بعد از چاپ، من خودم دوتا کتاب ترجمه کردم ک تاریخ تولدم را متفاوت نوشتن، بعد که به ناشر گفتم اهمیتی نداد، پس الکی قضاوت نکنیم.
melika_2003
دوستان میشه کتاب در مورد کنترل خشم معرفی کنید
fariba
ابری بشید و نبارید
zm_ramezandideh
بنظرم راهکار اساسی و کاربردی ارائه نشده و فقط به تعریف و طرح مسئله پرداخته است...
سید علی کاظمی
بسیار کتاب کاربردی و خوبی هست من جز انسانهای عصبی و پرخاشگر مخصوصا با خانواده بودم که مطالعه این کتاب خیلی مطالب خوبی رو در هنگام خشم و بروز پرخاشگری به من آموخت ممنون از نویسنده محترم، ناشر گرامی و طاقچه دوست داشتنی

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد