نظرات درباره کتاب سرزمین مقدس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سرزمین مقدس اثر گی دولیل

نظرات کاربران درباره کتاب سرزمین مقدس

نویسنده:گی دولیل
انتشارات:نشر اطراف
امتیاز:
۴.۵از ۱۶ رأی
۴٫۵
(۱۶)
zahrahro
یه کارتونیست کاناداییه که به خاطر اینکه شغل همسرش تو سازمان پزشکان بدون مرزه، با همسرش می‌ره ماموریتای مختلف. اکثر کشورایی که می‌رن کشورای پرحاشیه و سیاسیه اما جذابیت کتاب در اینه که اصلا قاطی ابعاد سیاسی نمی‌شه و تصویر زندگی معمولی تو کوچه خیابون‌های اون کشورها رو به تصویر کشیده. برای مایی که همه تصورمون از فلسطین اخبار توی تلویزیونه خیلی کتاب جالبیه ولی در کل نسخه چاپی رو بیشتر پیشنهاد می‌دم.
benyamin dindar
سلام وقت بخیر اگر ممکنه کتاب های مصوری که در اپ قرار میدید با کیفیت بالاتری منتشر کنین چون تصویر خیلی پیکسلی و کم کیفیت هست، با تشکر🌹🙏
نون صات
بسمه تذکر مهم: کتاب، یا بهتر بشه توصیفش کرد، "سفر" ی که پیش روتون هست، اوقات خوشی رو براتون رقم خواهد زد. کسایی که اهل مطالعه سفرنامه هستن میدونن یکی از چالشای اصلی در سفرنامه خود شخص نویسندست که در طول کتاب به صورت همراه و تور لیدر ما حضور داره. گی دولیل، میشه گفت یک انسان رها، خوش مشرب، راحت و خوش فکره که شمارو در نهایت راحتی و سادگی به دل روزمرگی جاهایی که رفته میبره. ممکنه در وهله اول سبک کمیک برای خیلی افراد مطلوب نباشه، اما این احساس به زودی و با تورق دو سه صفحه جای خودش رو به لذتی جدید میده. حال و هوای انعکاس اتفاقات و مناظر به قلم یک کارتونیست بر صفحه روزگار اتفاقیه که از دستش ندین.
مرتضی
من نسخه چاپی را خریدم.عالی بود و بسیار لذت بردم.اطلاعات خوبی از نگاه یک انسان غربی در مورد ظلم صهیونیستها به فلسطینیان میده.چه ارتش اسرائیل و چه شهرک نشینان تندرو صهیونیستی و همچنین از جشن‌ها و آداب صهیونیست ها
مهتاب
عالی. واقعا عالی. اگر دوست دارید بدونید فلسطین چه خبره و حتی اگر دوست ندارید بدونید، بازم این کتاب رو بخونید. نویسنده یه کارتونیست کاناداییه و هیچ شعار و ادایی هم در کار نیست. کتاب هم کمیک‌استریپه که خوندنش رو به مراتب راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کنه.
Sara_AB .g
نسخه فیزیکی حتی با تخفیف خیلی گرونه :(

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد