نظرات درباره کتاب کارناوال وحشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کارناوال وحشت اثر الناز دادخواه

نظرات کاربران درباره کتاب کارناوال وحشت

انتشارات:نشر موج
امتیاز:
۴.۸از ۲۱ رأی
۴٫۸
(۲۱)
Køsar
لطفا به بی نهایت اضافه کنید.
الکسا
واقعا فوق‌العاده بود!داستانش شبیه بازی مرکبه ولی یه ورژن خفن تر اولش ممکنه داستان معمولی داشته باشه ولی به مرور بیشتر داخل شک میرین..اتفاق هایی میوفته که باورتون نمیشه واقعا یکی از بهترین کتاباس و البته حس ترس رو به مخاطب انتقال میکنه
matin
محتوای کتاب مثل سریال کره ای بازی مرکب بود. و اینکه کتاب قبل از این سریال نوشته شده برای من جالب بود. پیشنهاد می کنم با ماجراهایی که توی این کارناوال اتفاق می افته همراه باشید که واقعا آدم و غرق می کنه.
Hasti.765
واقعا یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم. در طول روز که مشغول بودم دلم برای خوندنش تنگ میشد و از کوچیک ترین وقت آزادم استفاده می‌کردم که حتی شده یه صفحشو بخونم و گاهی شبا تا دیر وقت بیدار میموندم و همشو با برندا تجربه میکردم انگار خودمم تو اون کارناوال کوفتی ام...باهاش خندیدم و گریم گرفت ترسیدم و ذوق کردم و مطمئنم همه نیاز به خوندنش و یاد گرفتن درسای بزرگی که میداد دارن:)
فرشته
یه کتاب جالب و مرموز و پر از کشش و هیجان و البته تلخ.... پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش البته اگه تلخی پایان کتاب اذیتتون نمیکنه...!!
پدرت
واقعا یک پایان خیلی غم انگیز که فقط ساعت ها براش اشک ریختم این کتاب نمونه واقعی است از اینکه همه داستان ها خوب تموم نمیشن اولش که خواستم رمان زو بخوانم هرگز فکر نمیکردم اینقدر سرش گریه کنم
نیکی
وای من تا صبح روز بعدی بیدار موندم وحشتناک خوب بود ممنون ار طاقچه عزیز 👸🏼🤍🖤😍

حجم

۲۵۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

حجم

۲۵۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۶ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد