نظرات درباره کتاب انگار همه بیگناه هستند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب انگار همه بیگناه هستند اثر شعبان مرتضی‌زاده نوری

نظرات کاربران درباره کتاب انگار همه بیگناه هستند

امتیاز:
۳.۱از ۹۱ رأی
۳٫۱
(۹۱)
faezeh
اصلا داستاناش جذاب نبودن تا اینجا ک من خوندم.علاقه مند نشدم بقیه شو بخونم. ابکی بودن و پیش پا افتاده. ساید بقیه داستانا جذاب باشن ولی من تصمیم گرفتم دیگه ادامه کتابو نخونم
کاربر 7453777
✌️
کتابخوار-۸۲
فقط چرتو پرتا رو رایگان میزارید اینهمه مردم اشتراک میخرند لا اقل یه کم مایه بزارید انقدر نر گدا نباشید آخه این چرتو پرتا چیه که میزارید برای رایگان هی تبلیغ تخفیف یلدا میکنید مفت گرونه این کاراتون
«میمْ‌را..!»♡'
داستان های کوتاه داشت متن روان داشت اما نه جذاب بود نه زیبا نه اموزنده بیشتر هم زندگی رو سیاه و تیره نشون میداد
Mohammad Bagheri
بد نبود ولی داستان هاش خیلی هم جذاب نبود، فکر کنم بخاطر فضای تیره و تاری که داستان ها داشتن. به نظرم بعضی داستان ها هم بی پایان رها شده بود.
⚖️وکیل بعد از این⚖️
سومین کتابی که در طاقچه مطالعه کردم. کتاب متن روانی داشت چون هیچ ایده و پردازش خاصی درکار نبود. بیشتر شبیه نوشته های تلگرامی بود تا کتابی با داستان های کوتاه. نویسنده سعی داشت مثل صادق هدایت و نویسنده هایی که پوچگرا هستن بنویسه که موفق نبود. بدترین داستان را به عنوان شروع کتاب انتخاب کرده بود و تلخی متن ازهمان اول کار در ذهن مخاطب نقش بست. نمیدونم چطور مجوز چاپ گرفت تا چاپ بشه. درکل باید بگم که ما هیچ ، ما فقط نگاه /"
عمو جغدِ پیرِ شاخدارِ مهربون
تعریف پوچگرایی که مشخصه ؛ منم نگفتم نویسنده کتاب درکل پوچگراست چون ایشون رو نمیشناسم. خوشحال میشدم اگر نظرتون رو کامل می‌نوشتید تا منم استفاده کنم. درجواب قسمت آخر جملتون هم باید بگم واقعا آرزومه که بیشتر کتاب بخونم و حسرت کتاب های خوانده نشده واقعا اذیتم میکنه.
کاربر 5213388
جغد پیر صادق هدایت پوچگرا بوده!!!!! اسم کتاب داره روایتگری میکنه کل داستانشو اصلا ولش کن، بیشتر کتاب بخون عزیزم
کاربر ۵۱۱۸۴۹۳
پیشنهاد نمیکنم کتابی بود که حس های منفی و پوچی القا میکرد
sara
راستش دوسش نداشتم😕
Shazada gak
کتابی خوبی نبود
maria
تا آخر نخوندم،داستان های قدیمی و کسل کننده!
mania1990
خیلی خام و گاه سر سری.... ننشست به دل انگونه که باید..!
137785
سلام این کتاب متن روانی داشت اما اصلا جذاب نبود و همه اش داستان پردازی های که هیچ مفهومی نداشتن و همه اش میخواد بگه تو بیگناه به دنیا اومدی خودت نخواستی بیایی این حرفا و نویسنده میخواد رو ذهن مخاطب تاثیر بزاره و اونهم تاثیرات منفی و یه جوری هست که انگار هیچ هدفی برای خلقت تو نیست
koroush
کتاب خوبیه .یه سری داستانهای جالبی داره که خوندنش باعث تصویرسازی خوبی تو ذهن میشه .ممنون از عوامل برنامه خوب طاقچه.
Fatima
اصلا نمیشه اسم داستان گذاشت روش.
koorowsh
ایت کتاب کاملا غیر حرغه ایی و آماتورانه نوشته شده، توی این مملکت همه میخوان نویسنده بشن و اکثرشون هم میشن ولی همه بی استعداد.
AHMADI
متاسفانه کتاب برای من جذاب نبود و شاید میشه گفت که نکته آموزشی نداشت.نویسنده یک سری مشکلات اجتماعی که شاید خیلی از ما از اونها خبر داریم رو بیان کرده اما راه حلی یا تنیجه ای ارائه نداده.موفق و پیروز باشید.
فروغ
از داستان های کوتاه خوشم میاد در چند صفحه و مختصر و مفید.. سبک نگارشی شون ساده بود داستان پیر دختر به وضوح وضعیت فساد پنهان و زیرزمینی بعد از انقلاب را بیان کرذه و داستان کربلا هم ناگفته های خودش را دارد
fati
سلام دوستان کتاب خوبیست خواندنش راتوصیه میکنم.
mehdik2017
کیفیت همه داستانپهای کوتاهش مثل هم نیست ولی با توجه به رایگان بودن توصیه میکنم باتشکر
samkrv04
کتاب هیچ جذابیتی نداشت من که نتوانستم با این کتاب هیچ ارتباطی برقرار کنم انگار که نویسنده فقط میخواست یه چیزی بنویسه
09140100577
دونفر از پنجره کلبه ای در میان کویر بیرون را نگاه می‌کردند . اولی شن روان و خار و خاشاک و شب‌های سرد کویر را میدید ولی دیگری آسمان آبی زیبا و شب پر ستاره کویر را . از دل شک ایمان و از میان سیاهی نور پدید میآید چنانچه نور این همه ستاره در شب که میبینیم از میان تاریکی غیر قابل تصور کیهان گزشته و به ما رسیده است . ....... واسه اونایی که نظرات بی استعاره رو می‌خوان بخوانند بگم : تا خراب نشه وخرابی رو نبینی و همتی و رقبتی برای آباد کردنش در تو بوجود نمیاد . ممنونم از نویسنده کتاب که خرابی ها رو نشونمون میده تا دل به آباد کردنشون یک پله کنیم روزی به امید خدا .
مراد
خوب

حجم

۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۴۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد