نظرات درباره کتاب فداکاری مظنون X و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فداکاری مظنون X اثر کیگو هیگاشینو

نظرات کاربران درباره کتاب فداکاری مظنون X

امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأی
۳٫۸
(۱۳)
لیلا
ریتم مناسب،سرعت مناسب،جذابیت مناسب دوست داشتم فکر نمی‌کردم رمان ژاپنی جذاب باشه که بود کاملا توصیه می کنم در مورد منطق که دوستان گفتند من هنوز یک کتاب معمایی جنایی نخوندم که منطق عالی داشته باشد بطوریکه در جهان واقعی و زندگی روزمره قابل اجرا باشه
zohreh
۱۳۴. چهارمین کتاب از این نویسنده و مثل همیشه پرکشش و جذاب. داستان و روایتها همزمان غیرمعمول و آشناست. کتاب با زندگی روزمره شخصیت اصلی شروع میشه و تقریبا ماجراها به سرعت اتفاق میفتن. اولش شک داشتم چطور میتونم ماجرای جنایی رو دنبال کنم که از قبل جواب سوالهامو دارم اما نویسنده استادانه با حقایق بازی میکنه و هر فصل چیز جدیدی برای سورپرایز کردنتون داره.هرچند ممکنه پایانش مطابق میلتون نباشه. کارآگاه اصلی کوساناگی یک پلیس باهوشه اما چیزی که اونو از بقیه کارآگاه ها متمایز میکنه دوست بسیار باهوش فیزیکدانش، یوکاواست. ترجمه خوبی داره و تنها مشکلی که به شخصه باهاش داشتم دشواری تشخیص مذکر مونث بودن شخصیتها در ابتدای داستانه.
Mehrnoosh
به نظر من این کتاب از بهترین های جنایی هست که تا به حال خوندم سبک نگارش جدیدی داره و از همون ابتدا قاتل مشخصه و داستان در اصل چگونگی قتل انجام شده رو ذره ذره آشکار میکنه، من خیلی دوست داشتم ولی کلا یک کتاب سلیقه ای هست پس خیلی خودتون رو درگیر نظرات نکنید و حتما خودتون بخونید تا بفهمید دوست دارید یا نه 😊
YasmineGh
فداکاری مظنون x به طور کلی قشنگ بود و خیلی هیجان داشت ولی واقعا پایانش اعصاب خورد کن و بی دلیل بود و یه جورایی کل روند داستان رو بی معنی میکرد، ولی بازم میتونم بگم ارزش خوندن داشت و اگه دنبال یه کتاب جنایی معمایی هستین انتخاب خوبیه.
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
مثل همه رمان های ژاپنی منطق نداره
نابغه
راستش من با خود مترجم هم توی اینستا چت کردم واقعا پایان کتاب احمقانه س و یک زمینه سنتی و احساسی بی منطق داره ..شخصیا کاراگاه گالیله فقط همه چیز رو طوری می چینه که وقتی به بن بست می رسه و نمی تونه فرضیه اش رو ثابت کنه فقط بگن تو برنده ای ..بنظرم اگه بخوایم استناد کنیم به واقعیت این کار درستی نیست چه که در واقعیت هم حداقل اون زن ارزش کار مرد رو می فهمید و اینطور همه چیز رو نابود نمی کرد ..واقعا توصیه نمی کنم ..حیف وقتی که برای خوندنش گذاشتم ..

حجم

۲۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۲۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۳۴,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد