نظرات درباره کتاب رستگاری یک قدیسه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رستگاری یک قدیسه اثر کیگو هیگاشینو

نظرات کاربران درباره کتاب رستگاری یک قدیسه

امتیاز:
۳.۶از ۲۸ رأی
۳٫۶
(۲۸)
هانی
کاش توی طاقچه بی نهایت قرار بگیره
zohreh
۱۳۱. هیگاشینو همیشه انتخابی بینظیر برای طرفداران ژانر جناییه و ترجمه عالی این کتاب، لذت خواندنش رو چندین برابر میکنه. سومین کتابم از این نویسنده بود که فوق العاده‌تر از کتابهای قبلیش بود. سبک این نویسنده بی‌شباهت به آگاتا کریستی نیست. تمام قطعات پازل رو به آرامی کنار هم میچینه و مطمئن میشه که به خوبی در بک‌گراند داستان پنهان شدن. اشاره‌های جزئی به کلید حل معما هیچوقت باعث نمیشه شما همون اول بتونید ماجرا رو حدس بزنید و بدون تموم کردن کتاب خوابتون نمیبره! =)) جنازه مردی درحالیکه یک فنجان قهوه کنارش افتاده در خونه‌ش پیدا میشه در حالیکه "آیانه"، زن مقتول، در زمان قتل در شهر دیگری پیش پدر و مادرش بوده. طبیعتا آیانه اولین مضنون مسموم کردن شوهرشه اما آیا واقعا کار اون بوده و پلیسها میتونن اینو ثابت کنن؟ نویسنده در هر فصل با مضنونین و شواهد جدید باعث جذابتر شدن داستان میشه.
mnc
ازون کتاباس که تا چند صفحه ازش نخونی روزتو نمیتونی شروع کنی
Nia
کاش می‌توانستم دوباره این کتاب رو بخوانم بدون اینکه از پایان داستان خبر داشته باشم . یک مشکلی که داشت این بود که شخصیت های زیادی با اسم های زیادی وجود داشت و من در حفظ کردن اسم ها یکذره به مشکل بر خوردم .
Sahar.Gh
از اون کتاباس که تا نیمه شب نگهت میداره و تا تمومش نکنی آروم نمیشی کشش زیادی داره حتی یه صفحه خسته کننده هم نداره تا آخر داستان نحوه ارتکاب جرم مشخص نیست و این تو رو با خودش تا پایان کتاب می کشونه در یک کلام عالی بود
maral73
خلاقانه و قشنگ بود! انگیزه‌ی قتلش البته بیشتر شبیه کتابای اگاتا کریستی بود :)))) خیلی تئاتری و نمایشی، ولی درکل جذاب بود. البته اضافه کنم که من کارای کریستی رو دوست دارم!
کاربر ۴۱۲۷۲۳۸
عالی بود علاوه بر داستان بسیار جذاب ترجمه عالی داشت و روان بود

حجم

۲۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۲۷۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۳۴,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد