نظرات درباره کتاب سلام بر میت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سلام بر میت اثر رضا کشمیری

نظرات کاربران درباره کتاب سلام بر میت

نویسنده:رضا کشمیری
انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۱ رأی
۴٫۵
(۱۱)
یاعلی علیه السلام ³¹³
سلام لطفاً بزارید تو بی نهایت
حاج خانوم
بسم‌الله الرحمن الرحیم روایت جالبی بود. بعد کتاب زن‌آقا (که روایت مستندی بود.) این داستان، گریزی است به زندگی طلاب، ترس‌ها، وحشت‌ها و سختی‌های کار... موقعیت های جذاب داستان کم نبود و آدمی دوست داشت سر مقبره این امامزاده برود. داستان از کمی بیشتر اغراق داشت. چند ایراد جزئی داشت. ۱- کسی که به معجزه شفا گرفته و به تعبیر نویسنده خدای متعال عمر دوباره به او داده، این عمر دوباره لااقل یکسالی طول می‌کشد، نه ده روز. ۲- معلوم بود نویسنده تا حالا نه مرده دیده و نه توی قبر رفته یا نزدیک به قبر بوده. مرده تازه درگذشته، دچار جمودنعشی نمی‌شود و تلقین‌خوان، وارد قبر متوفایی نمی‌شود که نامحرم است. کاش دقت بیشتری در روایت می‌کردند.
کاربر ۵۸۴۱۸۸۴
خیلیییییییییییییی عالی بود از لحاظ نثر جذاب و ادبی محتوا سراسر یادمرگ و مرگ اندیشی شدیداً به همه رمان دوستان توصیه میشه
کاربر ۲۰۴۸۷۹۸
خیلی جذاب بود شیرین و تکان دهنده آخرای کتاب اشکم دراومد
لیلا سروش
داستان طلبه ای که برای تبلیغ وارد روستایی میشود... نویسنده مطالب و حکایات را زیبا ونامحسوس لابه لای داستان به مخاطب منتقل میکرد.اما افراطی سایه مرگ همه جای داستان بود که مطالعه کتاب را به همه به خصوص افراد افسرده توصیه نمیکنم .
فرسا
واقعا کتاب خوبی بود و خوندنش توی ماه رمضون هم لطف دیگه ای داشت . در سراسر کتاب مرگ و آخرت بسیار تکرار شده و از روایات و داستان های آموزنده ای در این رابطه استفاده شده بود .
amir ataei
کتابی درباره طلبه سال چهارم که برای تبلیغ اولین بار به روستایی در کرمان رفته و با چالش های مختلفی روبرو می‌شود و قرار است علاوه بر داستان تبلیغ مطالب او را درباره مرگ و معاد هم بشنوید. زیبا بود

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد