نظرات درباره کتاب سفر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب سفر اثر جیمز نوربری

نظرات کاربران درباره کتاب سفر

نویسنده:جیمز نوربری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۴۳ رأی
۴٫۲
(۳۴۳)
امیر
کتاب بدی نیست. به نظرم تأکید روی تغییر به سوی رشد داره. با تصاویری که فکر کنم کتاب رو برای کودک و بزرگسال جالب می کنه. متن ساده و در عین حال حاوی جملات تفکر برانگیز هست. البته انتظار یه کتاب که کل جملاتش حکیمانه یا فیلسوفانه باشه رو نداشته باشید. اگر از شازده کوچولو یا ماهی سیاه کوچولو خوشتون اومده پیشنهاد می کنم این رو هم بخونید.
Mim.
عالی
سعید ایزدی 1996
یه کتاب حال خوب کن و آموزنده. از خوندنش واقعا لذت بردم.
Maryam Ekhtiarzadeh
این کتاب خیلی خوبیه و بهتون پیشنهاد میکنم بخونید
mina ‌
تا حالا چندیدن بار این کتابو خوندم. هر وقت که میام سراغش، مخصوصا وقتایی که غمگینم، با متن و نقاشیش ی جون دوباره می‌گیرم.
علیه مرادی پور
کتاب بسیار زیباییه اگه به دید کتاب کودک و نوجوان بهش نگاه کنیم به بچه ها طبیعی بودن احساساتشون، بیان اونا و کنار اومدن باهاشون رو آموزش میده و اگر به عنوان یه بزرگسال بخوای بخونی کتابیه از احساسات و اتفاقاتی که هممون تجربه کردیم و قشنگه که بدونی همه همینن تو زندگیشون💚
Maedeh
داستان سفر درباره از دست دادن و دوباره ساختن است که به زیبایی تمام احساسات بشری و همدلی را از زبان اژدها و پاندا به عنوان دو دوست بیان می کند. نویسنده در این کتاب توانسته است عمیق ترین مفاهیم برای انسان امروزی را در کوتاه ترین و ساده ترین جملات بازگو کند. یکی دیگر از جذابیت های این کتاب ، تصویرسازی های آن است که توسط خود نویسنده اجرا شده اند.
شاپرک
تصویرهای کتاب باعث می‌شوند با داستانش همراه شوید، علی رغم اینکه حجم اش کم است و متن ساده و روانی دارد، اما ارزش چندین بار خواندن دارد
mj
تاثیر گذار بود واقعا
SAM
تا به حال تجربه خواندن چنین کتابی را نداشتم. از نقاشی و روایی ساده بهره گرفته شده بود و در عین حال مطالب عمیق را بیان میکرد طوری که ذهن خواننده رو مثل قلاب در خودش گیر می انداخت.
Reyhaneh Farazi
این کتاب راجع به دو شخصیت تخیلی صحبت می‌کنه که باهم یک سفر رو شروع میکنن. واقعا جملات تاثیرگذاری داشت و از آنجایی که کتاب ساده‌ای بود من به شخصه چندبار دیگه میخونم. مخصوصا زمانیکه از لحاظ ذهنی سردرگم هستید، بسیار کمک کننده‌س.
Goli
خیلی قسنگ بود
reihane
خیلی لطیف و ساده و زیبا هست زندگی مارو خیلی قشنگ به تصویر میکشه
Farnaz Saei
خیلی کتاب خوبیه هرچی بگم کم گفتم عااالیه پر از انگیزه و امیده حتما بخونین(:
SaDrIsT
کتاب که شاهکار بود ولی من اینو قبلا با تخفیف اولین خرید خریده بودم ۹ تومن نمیدونم چیشد لغو شد پول برنگشت اینبار دوباره تیه کردم ۱۴ تومن نمیدونم چرا
ندا
تک تک جملات کتاب الهام بخش و مملو از آرامشه. حتی برای درک عمیق اونا جا داره که کتاب رو بارها خوند. حجمش هم خیلی کمه که میشه نهایتا تو ۲۰ دقیقه خودنش. و لحظات داستان با استادی نقاشی شدن که کاملا حس رو منتقل می کنه. شاید ارزش کتاب بیشتر به نقاشی های همسو با روایت داستان باشه.
F M
کاملا مطابق با تعالیم بودن درلحظه اکنون. سحرآمیزو شیرین
dreams
کتاب خوبی بود ارزش خواندن داره هر چند خیلی زود تموم میشه جملات خوبی هم داره تصاویر کتاب هم خوبه
دختر عاشق عطر چایی
بنظرم برای گروه سنی نوجوان بسیار خوبه. زیرا یکی از درس های مهم زندگی را با زبان داستانی و ساده بیان می کند.
anau.book
کتابیست بسیار پر معنا من الان ۱۱ سالمه و به شخصه خیلی این کتابو دوست دارم لطفا نظراتتون رو زیر همین نظر راجب کتاب برام بنویسید و در ظمن می توانید بریده های من از این کتابو تو پروفایلم ببینید

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان