نظرات درباره کتاب کلیات علم اقتصاد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کلیات علم اقتصاد اثر گریگوری منکیو

نظرات کاربران درباره کتاب کلیات علم اقتصاد

انتشارات:نشر نی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۱ رأی
۳٫۹
(۱۱)
Morteza B
من نسخه pdf این کتاب رو از اپلیکیشن دیگه ای خریدم و مطالعه کردم. واقعا باورم نمیشه نسخهepub همچین کتاب حجیم و پر از نموداری رو طاقچه منتشر کرده. کتاب که جای تعریف نداره احتمالا معروفترین کتاب مبانی اقتصاد در دنیاست که علاوه بر دانشجویان کارشناسی اقتصاد برای عموم هم قابل فهم و قابل استفاده است. ترجمه هم بسیار خوب است.
کاربر ۹۶۹۰۵۷
کتاب مبانی علم اقتصاد را در واحد اقتصاد خواندیم. حقیقتا کتاب جذابی بود و بسیار آموزنده. البته با تدریس عالی استادمان نیز بسیار بهتر و متفاوت تر بود. ظاهرا این کتاب شامل سه کتاب مبانی علم اقتصاد، اقتصاد خرد و اقتصاد کلان است. حتی اگر تمایلی برای خرید کتاب ندارید، پیشنهاد میکنم نمونه کتاب را دریافت کرده و فصل اول آن را که ده اصل اقتصادی را بیان می‌کند، که باید در مدرسه آموزش می‌دیدیم و برای همه لازم است؛ بخوانید. نگران نباشید. این فصل برای شما سود خالص خواهد بود. در انتها فراموش نکنید این تنها یک فصل از یک کتاب علم گسترده اقتصاد است.
mohammad hashemi
من نسخه چاپی این کناب دارم و واقعا از خواندنش لذت بردم. توصیه میکنم چه دانشجویان و چه غیر دانشجویان حتما مطالعه بفرمایید مطالب خیلی خوبی به خصوص برای فعالین فارکس بیان شده...
ehsan kavian
متن روان و ترجمه‌ی بسیار عالی

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۹۲ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۹۲ صفحه

قیمت:
۳۴۸,۰۰۰
۲۷۸,۴۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد