نظرات درباره کتاب دیگردوستی موثر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیگردوستی موثر اثر پیتر سینگر

نظرات کاربران درباره کتاب دیگردوستی موثر

نویسنده:پیتر سینگر
انتشارات:نشر نی
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأی
۴٫۴
(۸)
همایون
این کتاب جنبشی را معرفی می‌‌کند که اگر فراگیر شود، راهی قطعی برای حاکمیت اخلاق و از بین بردن بزرگترین منبع رنج بشر ارائه می‌گردد. دیگر دوستی موثر، از جنس توصیه‌های اخلاقی‌ای نیست که به ما بذل و بخشش به دیگران را فقط به جهت ارزش اخلاقیشان توصیه می‌کند بلکه این اثر و این جنبش، راهی برای تعالی درونی نوع انسان معرفی می‌کند.
yosef
اتفاقا همون جنسی رو معرفی میکنه که عامل فقر در بسیاری از کشورهای جهان هست دیگر خواهی نام دیگر جمع گرایی یا همون سوسیالیسم هست فریب الفاظ زیبا رو نخورید
samira
فقر
علیرضا پاشائی راد
منظورتون از بزرگترین منبع رنج بشر دقیقا چی هست ممنون میشم واضح بگین
m.yoosef
این کتاب به صورت خیلی کوتاه توضیح می‌دهد چرا باید دیگر دوست باشیم و چطور می‌توانیم به بهترین نحو دیگر دوستی خود را در عمل به‌کار ببندیم. نویسنده یکی از معروف‌ترین فیلسوفان اخلاق معاصر جهان است که در این کتاب با استدلال‌های کوتاه اما قوی ذهنمان را به سوی نگاهی متفاوت نسبت به مسائل مهمی چون رنج دیگران، فقر انسان‌ها و گرسنگی جهانی می‌کشاند. پیتر سینگر با بیان مصداق‌های عینی در زندگی روزمره و افرادی که توانسته‌اند یک «دیگردوست موثر» باشند مسیری را به ما نشان می‌دهد که از آن طریق، بتوانیم دنیایی زیباتر داشته باشیم. او همچنین نشانمان می‌دهد نقش هر کدام از ما در شکل‌دادن به این دنیای زیباتر چیست. حتماً بخوانید و هدیه‌اش دهید!

حجم

۲۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

حجم

۲۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۵ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
۶۸,۸۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد