نظرات درباره کتاب کوکورو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کوکورو اثر ناتسومه سوسه‌کی

نظرات کاربران درباره کتاب کوکورو

انتشارات:نشر برج
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۶ رأی
۳٫۸
(۲۶)
Sharareh Haghgooei
رمان به دو داستان تقسیم می‌شود که در دوران سلطنت میجی، در حدود دهه 1800 اتفاق می‌افتند. زندگی پر زحمت یک دانشجو در تلاش برای فارغ التحصیلی، رابطه او با خانواده روستایی اش و در نهایت دوستی او با «سنسی»، استادی تحصیلکرده، اما با گذشته ای دردناک و رازی تاریک. دو داستان کتاب در کنار هم به آرامی پیش می روند و کتاب به پایانی نامشخص ختم می شود. رمان از به یاد ماندنی ترین نیست. و طعمی گس دارد. اما از سوی دیگر، اطلاعات زیادی در مورد زندگی ، فرهنگ و البته ادبیات ژاپنی و تبعات سنگین حمل یک راز ناگفتنی به شما می دهد.
ابووهب
واقعا برام سواله که چی باعث میشه که جهان یک نویسنده ۴۹ ساله به این سمت حرکت کنه تا اینطور بخواد بنویسه. اینکه نویسنده در برخی جاها طوری قلم می زنه و اظهار نظر می کنه که با الان زندگی خیلی ها شباهت داره به نظرم نوشته رو ترسناک می کنه که نکنه یک وقت بقیه این اظهارنظرها در مورد انسان کنونی درست باشه.
Mary gholami
کوکورو پرفروش‌ترین اثر ادبی ژاپن هست و در سال ۱۹۱۴ نوشته شده . تاریخی که با خواندنش باورت نمیشه مگه میشه اون تاریخ یک نویسنده اینقدر زیبا و البته ترسناک درباره تنهایی انسان در عصر مدرن نوشته باشه. کتاب دو داستان داره که باهم ربط دارن. داستان اون درباره یک دانشجویی هست که از شهرستان توی توکیو درس میخونه و رابطه اش با خانواده روستایی‌اش توی کتاب اومده و بخش اصلی کتاب آشنایی این دانشجو با فردی هست که سنسی توی کتاب خوانده شده و سنسی داستان دوستی‌اش با تنها دوستی که داشته بیان می‌کنه دوستی که به پایان تلخی می‌انجامد .... کتاب قشنگی بود قلم زیبا و ساده‌ای داشت.
mehrabi mahya
ممنون طاقچه که تو گردونه بهم هدیه دادی
tahaa
به منم همینو داد😂
زیبا
تازه شروع کردم اما شدیدا جذبش شدم، شیوه نگارش و حس نویسنده رو دوست دارم ، برام به کتابهای بوبن نردیکه
بهار قربانی
رمانی نیست شور خاصی همراه داشته باشه یه روند آهسته و آرام… واقعا بعد از پایان کتاب حسی بهش نداشتم و از دسته کتابهاییه که اگر یه زمانی تو ذهنم مرور کنم که چه کتابهایی خوندم احتمالا به یاد هم نمیارمش.
پریا💚💕
سلام از طاقچه متشکرم که این کتاب را بهم هدیه داد
رویا عزت زاده
ترجمه بسیار عالی بود 👌 در تمام طول خوندن کتاب اصلا فکر نمی کردم دارم یه کتاب خارجی میخونم از بس که روان و عالی ترجمه شده بود البته موضوع کتاب رو هم دوست داشتم ولی ترجمه اش بی نظیر بود چون من معمولا تو خوندن کتاب‌های خارجی یکی از دغدغه هام ترجمه ی کتاب هست که خیلی وقتها کتاب رو به دلیل ضعف در این مورد گذاشتم کنار .
کاربر 7734886
بسیار عالی و اموزنده
mary
چطور با اتفاقاتی که پیش میاد انسان نسبت به اطرافیان بی اعتماد میشه کتابی با نثری روان و دلنشین
مامانِ کتابا:)
موضوع معمولی و پیش پا افتاده ای داشت و از اول میشد حدس زد تهش چی میشه

حجم

۲۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد