نظرات درباره کتاب چگونه تغییر کنیم؟ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چگونه تغییر کنیم؟ اثر کیتی میلکمن

نظرات کاربران درباره کتاب چگونه تغییر کنیم؟

۳٫۷
(۷۲)
amirhossein shahbaz
کتاب در مورد این هست که چطور کارهامون رو با نظم و به موقع انجام بدیم و راهکار های ارائه میده که بتونیم از تنبلی فرار کنیم. من نزدیک به ۲۵۰ صفحه خواندم واقعا عالیه. متنش واقعا روانه و کتاب راحت مطالعه میشه. خوبیه دیگه اینکه نویسنده از آزمایشاتی که خودش انجام داده نوشته و آمار ها رو هم داخل کتاب آورده.
134774
امیدوارم زودتر نسخه صوتی کتاب منتشر بشه
MAHDI
هم کتاب هم ترجمه عالی بود 👍 واقعا لذت بردم. اگه میخواید فرایند تغییر رو شروع ‌کنید انتخاب فوق‌العاده‌ایه.
کاربر ۲۲۲۰۹۸۲
بسیار خوب کاربردی و مفید
Sepehrsoleyman
به نسبت دیگر کتب این رده، کتاب خوبی بود. بالا و ورای کلیشه‌ها بود. ولی در طور هم نگاه کنیم یک کتاب خودیاری بود.
گیله مرد
کتاب خوبی بود. اینکه چطور می‌توانیم کارهایی را که سختند اما مفید و لازم می‌دانیمشان را انجام دهیم. همه راه‌حل‌ها علمی هستند و آزمایش‌ها و نتایجشان را آورده است. اما کاربرد هر تکنیک در هر موضوعی، شاید کمی سخت باشد، اینکه بدانیم برای هر کاری که می‌خواهیم، کدام تکنیک را استفاده کنیم و چگونه آن را به کار ببریم. انتظار این را نداشته باشید که با خواندن این کتاب، یک‌شبه متحول شوید‌.
شریعتی فر
عالیه
ملیکا فراهانی
راهکار های جالبی داشت.حسنش این بود که کاملا واقعی بود.شعار های تو خالی نداده بود و ریشه یابی داشت.اما آپشن خوب این کتاب قسمت خلاصه ی فصل بود.واقعا خوب بود یه جمعبندی عالی.
کاربر 8487314
_کتاب ترجمه خوبی داره. _متن روانی داره. _تکنیک های نسبتا خوبی داره. _مطالب کتاب آزموده شده و تاحدودی علمی هستند. _مثال های عامیانه ایی برای تفهیم مطالبش ارئه میده که بسیار مفیده. (درمجموع کتاب خوبیه و زیاد وقت گیر و حوصله سر بر نیست.)
کاربر ۲۴۷۹۵۲۴
بسیار کتاب خوب و کاربردی است.
کاربر 7569095
کتاب واقعا کاربردی و روانی بود 👍🏻👍🏻👍🏻
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
مفید بود
ehsan fatahi
کتاب متوسطی بود.نه میشه گفت عالیه نه میشه گفت بدردنخوره. چندتایی ایده نو داره که تقریبا میشه استفاده کرد. یه موضوع عجیب دیگه اینه که حدود هشتاد صفحه آخر کتاب در مورد ارجاعات متنه.حدود یک چهارم حجم صفحه های کتاب بلااستفادس.اولین باره که اینقدر ارجاعات میبینم حدود صد صفحه 😳😳😳
کاربر ۱۵۳۴۸۵۰
یک کتاب خودیاری ضعیف

حجم

۲۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۲۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد