نظرات درباره کتاب کوچک و سخت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
تصویر جلد کتاب کوچک و سخت

نظرات کاربران درباره کتاب کوچک و سخت

نویسنده:ریوکا گالچن
انتشارات:نشر اطراف
امتیاز:
۳.۳از ۱۲ رأی
۳٫۳
(۱۲)
aaaaban
محض رضای خدا از کتاب‌های اطراف هم توی کتابخانه بی‌نهایت بذارید!
Mahdieh.kh
توضیحاتی که نوشته شده برای کتاب به نظرم کافی و گویا هستن. از خوندن کتاب لذت بردم و جز کتاب‌هاییه که حتما دوباره هم میخونم.
zahrahro
با اینکه کتاب کم‌حجم و جمع‌وجوری بود، همه چیزایی که درباره مادری و بچه داشتن خونده بودم یه طرف قرار می‌گیرن و این یه طرف دیگه! جذابیتش اینه که یه آدمی که قبلا هم منتقد و نویسنده و صاحب فکر بوده حالا بعد از مادر شدنش انگار یه چشم سوم پیدا کرده و داره یه چیزای جدیدتری رو هم می‌بینه و درباره‌اش حرف می‌زنه. و روی یه سری شکاف‌ و تبعیض‌ و حرف‌های زده نشده‌ای نور میندازه که شاید بهشون عادت کردیم یا شایدم حتی فکرم نکردیم بهش.
𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
قطعا جنس زن می‌تونه ارتباط بیشتری با کتاب بگیره؛ برای من غیرملموس بود...
بهاران بانو65
خوب بود خصوصا جاهایی که در مورد حضور نوزادان در هنر وادبیات نوشته بود
Z Pourmandi
کتاب در رابطه با نویسنده‌ای است که از دنیای پس از مادری خود می‌نویسد. تنها نیمی از کتاب را خداندم، کتاب برایم کشش لازم را نداشت.
آرزو
به نظر من هم متنی که در معرفی کتاب آورده شده به اندازۀ کافی نشانگر مطالبی که قراره خونده بشه هست. کتاب رو با هدف فهمِ بیشتر جهانِ زیستۀ زنانی که به‌تازگی مادر شده‌ن خوندم؛ راضی‌ام که سوگیرانه نبود و هم از سختی‌ها و کلافگی‌ها سخن به میون آورده بود و هم از لذت‌ها و لحظات شیرین. ولی نهایتا انگار برای خیلی‌ها کفۀ دومی سنگین‌تره و توی این کتاب هم همین‌طور بود. دوست دارم داستانی که برعکس باشه‌ هم بخونم.

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد