نظرات درباره کتاب سیندرلای گناهکار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سیندرلای گناهکار اثر آنیتا ول

نظرات کاربران درباره کتاب سیندرلای گناهکار

نویسنده:آنیتا ول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۱ رأی
۳٫۸
(۱۱)
فاطمه.م
همانطور که از نام و معرفی کتاب پیداست، بازگویی داستان معروف سیندرلاست اما در شرایطی که سیندرلا از نامهربانی خانواده ناتنی اش، بیرحم و سنگدل شده و دخالت جادو نیز سودی ندارد و او و دیگران به پایان زشت و ناخوشایندی می رسند. ایده جالب است و داستان کوتاه و سرگرم کننده، اگر از فانتزی لذت می برید بخوانید وگرنه بگذرید چون چیزی از دست نمی دهید.(همچنان به نظرم بهترین بازگویی داستان سیندرلا، کتاب سیندر ماریسا مایر است)
✨Dreamer Witch✨
تنها ورژن داستان سیندرلا که با عقل جور در میاد! :) داستان دارک و جذابی داشت، بدون توضیحات اضافه و کاملاً جمع و جور. من که کتابو دوست داشتم و منتظر جلدهای بعدی‌شم.
Arashid
چی میشه که سیندرلا اون دختر مهربون و متواضعی که همه فک میکنن نباشه؛ و زیباییشم با جادو به دست آورده باشه؟ و چی میشه که شاهزاده هم اون آدم مهربون و بی نقصی نباشه که بقیه فک میکنن؟ و تازه قبلا هم ازدواج کرده باشه؟
داتیس
یک نسخه دیگر از داستان مشهور سیندرلا وکمی سفیدبرفی،قشنگ بود.
BoOk WorM
داستان جالبی بود و کاملا متضاد با داستان اصلی
M
واقعا جالب است.
Nika.A
خیلی کتاب باحالیه و کلا ادم رو سر جاش میخکوب میکنه داستان درمورد سینرلاست که به ظاهر دختر مظلوم و خوبیه ولی همه ی اینا یه بازیه که بتونه جادوی سفید به دست بیاره و ظاهرش رو بهتر کنه،ولی آخر کار، بزگترین آرروش به بدترین کابوسش تبدیل میشه..‌.

حجم

۲۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۲۲۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد