نظرات درباره کتاب راهنمای عملی رواقی زیستن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب راهنمای عملی رواقی زیستن اثر ویلیام اروین

نظرات کاربران درباره کتاب راهنمای عملی رواقی زیستن

انتشارات:نشر گمان
امتیاز:
۲.۹از ۲۱ رأی
۲٫۹
(۲۱)
sbabayan
این کتاب نوشته جذابی در معرفی اصول زیستن فلاسفه رم باستان به نام رواقیون می باشد. کل کتاب دیدگاه انسان را در مواجهه با مشکلات زندگی عوض میکند و تاب آوری انسانها را افزایش می دهد. به شخصه بسیار استفاده کردم. حتما پیشنهاد می کنم مطالعه کنید.
mansoure
این کتاب برای همه ی آدمهای دنیای مدرنیته راهگشاست. همه ی کسانی که فکر می‌کنند در جهانی سرشار از بلایا تنها رها شده اند
نفس آرین
لطفا در طاقچه بی نهایت قرارش بدید
سجاد
به نظرم کتاب بر خلاف نامش زیاد مطلب فلسفی تو محتواش نداره و بیشتر تجربیات شخصی نویسنده است.مطلب خاص علمی نداره.به جای این کتاب مثنوی و بوستان و گلستان خودمون رو بخونین مثلا در جایی از کتاب در مورد شکرگزاری در مورد داشته هامون نوشته و این رو دو صفحه توضیح داده! همین رو سعدی جانمون در گلستان در باب در فضیلت قناعت به زیبایی نوشته: هرگز از دور زمان ننالیده بودم و روی از گردش آسمان در هم نکشیده، مگر وقتی که پایم برهنه مانده بود و استطاعت پای پوشی نداشتم. به جامع کوفه در آمدم دلتنگ، یکی را دیدم که پای نداشت. سپاس نعمت حق به جای آوردم و بر بی کفشی صبر کردم. مرغ بریان به چشم مردم سیر کمتر از برگ تره بر خوان است وآن که را دستگاه و قوت نیست شلغم پخته مرغ بریان است
Vafadar
کتابی بسیار خوب از فیلسوف آمریکایی زمانه ی ما ، آقای اروین ، و قیمت گذاری بسیار نامناسب ، ۶۰ و خورده یی برازنده نیست ... :))
hamideh
دیدگاه جالبی به مشکلات داره و روش های مفیدی برای کنار اومدن با اونها
سپهر
Good
alikazemi7
نزدیکی روش‌های زندگی رواقی به آموزه‌های اسلام برایم جالب بود. با این حال اگرچه رو‌شها بعضا مشترک هستند اما اهداف و نیات در رواقی‌گری و اسلام، تفاوتهایی دارد. جدا از اراجیفی که گاها نویسنده به دلیل بی خدا بودنش نوشته بود، کتاب برای من نکات کاربردی و مفیدی داشت و درکل خوندنش رو توصیه میکنم.

حجم

۱۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۴۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد