نظرات درباره کتاب اخبار و سایر چرندیات و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اخبار و سایر چرندیات اثر کارل تی. برگستروم

نظرات کاربران درباره کتاب اخبار و سایر چرندیات

۳٫۲
(۶)
mabad
من نسخه کاغذی کتاب رو خوندم.کتاب بسیار خوبی بود و ترجمه هم روان بود.اگر میخوایم در عصری که اطلاعات به شکلی سیل آسا به ما هجوم آوردن ، توی دریای مهملات و چرندبافی غرق نشیم خوندن این کتاب میتونه آگاهی بخش باشه.برای من کتاب هم لذت بخش و هم آگاهی بخش بود.کتاب چگونگی و چرایی چرندبافی و انتشار آسانش در محیط های دیجیتالی و فضاهای رسانه ای و مجازی رو بیان میکنه و راههای تشخیص و مقابله رو هم عنوان میکنه.مختصری هم که طاقچه به عنوان معرفی کتاب گذاشته خودش گویای محتوای کتاب هست و اینکه برای چه مخاطبی میتونه جذاب باشه.
ر.د.ب
کتاب کاربردی خوبی در مورد تفکر انتقادی. ترجمه هم خیلی خوب بود. فقط درصدها و ممیزها در نسخه الکترونیکی از راست به چپ نوشته شده و برعکس شدن. مثلا یک ممیز پنج شده پنج ممیز یک. اینو دوستان دقت کنید در هنگام خواندن.
Mr.Cooper
متاسفانه شماره‌گذاری‌های داخل متن هاپر لینک نشده و باید تا آخر کتاب رفت و برگشت
تقوی
اگر چه حوزه تفکر انتقادی گاها این ادبیات را دارد چون دارد انسان را متوجه حقایق مفاهیم میکند که معمولا با نگاه سطحی نگرانه قابل دسترس نباشد اما من سبک کتاب رو نمیپسندیدم استفاده از کلمه چرند فوق العاده دارای بار منفی معنایی است و خواننده را از انرژی تهی میکند و به جای آموزش باعث ایجاد بدبینی میشود .................................................................... یه پ#یشنهاد_به_طاقچه کاش قابلیت سرچ کلمه در متن و صفحه اگر در برنامه وجود داشته باشه خیلی خوب میشه یا یه قابلیت اگر بود که به صورت یکجا یادداشت ها و هایلایت های کتاب قابل خواندن و دسترسی میبود خیلی بهتر میشد از برنامه خوب و کاربردیتون ممنونم 🙏
hasan behjoo
نکته جالب اینکه اسم اصلی کتاب calling bullshit هست که به طریقی بشود گفت کلمه چرندیات همسان ان کلمه بوده

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد