نظرات درباره کتاب داستان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب داستان اثر رابرت مک کی

نظرات کاربران درباره کتاب داستان

نویسنده:رابرت مک کی
امتیاز:
۳.۸از ۴۵ رأی
۳٫۸
(۴۵)
afra
چه خبره نسخه الکترونیکی اینقدر گرون
Zahra
من چندین ساله که درگیر فیلمنامه نویسی هستم و به جرئت می‌تونم بگم هیچ کتابی به اندازه‌ی این کتاب غنی، پربار و کامل نیست. بارها خوندمش و هنوزم از خوندنش لذت می‌برم.
ftmh.rsh
بله مناسبه
کاربر ۳۶۴۲۶۲۳
سلام آیا این کتاب به درد نویسندگی هم میخورد یا خیر ؟
عرفان شاه کرم
یک کتاب خوب و حرفه‌ای برای فیلمنامه نویسان برای نوشتن یک فیلمنامه خوب و حرفه‌ای
hamed
کتابی فوق العاده، ترجمه ای عالی ... اما تهیه نسخه الکترونیکی با بی دقتی و شلخته گی که اصلا از طاقچه انتظار نداشتم! متاسفانه طاقچه در مواردی در تنظیم نسخه الکترونیکی بی دقتی به خرج میده و مثلا عنوان یا تیترها از متن تفکیک نمیشن (مثل تیتر صحنه یا تیتر لحظه در فصل دوم) و یا در مواردی که در این کتاب جهت تاکید متنی بولد شده، اون و با متن عادی یکی گذاشته (مثل فصل دوم) من عموما خرید از طاقچه رو ترجیح میدم اما متاسفانه مدتی هست که کتابهایی رو که تهیه میکنم به دلیل مشکلات در نسخه الکترونیکی نامیدم میکنه.
کاربر ۳۶۴۲۶۲۳
چرا گرون ترش میکنین
Sou_Ma
پارسال نسخه‌ی چاپیِ این کتاب رو خریدم، روش قیمت خورده بود ۱۱۰ تومن که من تازه با تخفیف گرفتم ۸۰ تومن. الان چک کردم، چاپی‌ش شده ۲۹۰ تومن! واقعاً باورنکردنیه. همون ۸۰ تومن بسشه. بیش از اون نمی‌ارزه. با این قیمت فعلی که حتی شوخیش هم زشته!
کاربر ۲۴۱۳۹۴۳
سلام اگه به نظر ما اهمیت میدین لطفاً بذارینش تو بی نهایت یا تخفیف بدین حداقل تو عیدی روش تخفیف بذارین اینطوری تعداد بیشتری میتونن بخرن ازتون
سیامک
👍👍👍👍👍👍
H 75 Nikan
برای کسانی که میخواهند نویسنده یا فیلمنامه نویس بشوند خواندن این کتاب از واجبات هست.
کاربر ۴۳۵۳۵۳۵
مک کی علاوه بر اینکه به طریقی ماهرانه به آموزش فیلمنامه نویسی در این کتاب دست می‌زند ، هنر را نیز در زیر متن کتاب به مثابه یک فیلسوف موشکافی می کند و از دریچه آن خصایص پیدا و ناپیدای انسان را بازگو می کند ... به شدت خواندن این کتاب را توصیه می کنم خصوصا برای کسانی که در ابتدای راه هستند و قصد قدم گذاشتن در عرصه سخت ، پیچیده ، بزرگ و طاقت فرسای فیلمسازی را دارند .
سپی خلس
این کتاب حرف نداره ولی با این قیمتی که طاقچه گذاشته نسخه چاپی رو تهیه کنید واقعا واسه یه تایپ ساده این همه پول میگیرن منطق تو کارشون نی فقط بفکر پول ان
کاربر m.book
یک کتاب بسیار درجه یک و غنی از محتوای خوب برای نویسندگان خبره یا تازه کار.تمام زوایای داستان را برایمان بازگو می‌کند و اصول درست داستان گویی در رمان و فیلمنانه را با زبانی ساده برایمان بیان می‌کند. خواندش برای هر نویسنده ای واجب و لازم است.
رضا
من بیشتر این کتاب رو بخاطر ترجمه آقای گذرآبادی میخرم، اینکه محتوای کتاب مهم و کاربردی هست شکی نیست ولی برای ما ترجمه برای انتقال مفاهیم مهم تره، واقعا آناتومی داستان رو خوب ترجمه کردن ایشون، منتظر آناتومی ژانر هم هستیم.
shahan
کتاب فوق العاده ایه فقط روان نیست از نظر خواناییو اینکه نسخه چاپیش ۱۱۰ تومنه🙂🙂
MSll
من این کتاب رو نسخه چاپ شدش رو خوندم فقط میگم که کتاب بینظیری توی این زمینه هست و اگر توی هر رشته ای مربوط به سینما هستید واقعا کمک کنندست
کاربر ۳۶۴۲۶۲۳
سلام بنظرتون این کتاب برای نویسندگی هم مناسبه
کاربر ۴۳۹۱۷۶۱
هر وقت از اینجا کتاب میخرم پشیمون میشم فهرست کتاب را خوردین؟ باید برم کتاب را از کتابراه باز کنم تا به فهرستش برسم؟ حیف این کتاب
کاربر 5435497
خوب برای گذراندن وقت

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹۹,۰۰۰
۱۱۹,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد