نظرات درباره کتاب مردی که دوبار مرد و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مردی که دوبار مرد اثر ریچارد آزمن

نظرات کاربران درباره کتاب مردی که دوبار مرد

نویسنده:ریچارد آزمن
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۴.۲از ۳۱ رأی
۴٫۲
(۳۱)
مثل ماه آسمان
حال و هوای کتاب اول در این کتاب هم به جشم میخورد نوعی آدامش که برام جذاب بود و حالا با شناخت سخصیت ها جالب تر هم میشه. روابط این آدم ها و تصمیماتشون به نظرم از ویژگی های جذاب این کتابه.
لاله
با تجربه‌ای که از رمان قبلی ریچارد آزمن داشتم، می‌دونستم با یه معمای پیچیده و شکفت‌انگیز رو به رو نیستم ولی شخصیت‌های جذاب و اون اشارات حکیمانه‌شون به زندگی و مرگ درخشان و جذابش میکنه. و انتظاراتم کاملاً برآورده شد. از اول با یه معمای قتل طرف نیستیم. چهار دوست بالای هفتاد سال در یه دهکده مخصوص سالمندان مشغول خل پرونده‌های قتل هستن. پرونده‌های قدیمی ولی مثل رمان قبلی اتفاقات هیجان‌انگیز و قتل‌هایی اتفاق می‌افته و سر و کار این گروه سن و سال دار به باندهای تبهکاری می‌افته. باید بگم ریچارد آزمن خیلی خوب تونسته از ظرفیت مغفول مانده سالمندان در ادبیات استفاده کنه و یه داستان جذاب بیافرینه.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
ریتم داستان مثل کتاب اول باشگاه قتل پنج شنبه ها ملایم و جذابه،اگه کتاب باشگاه قتل پنجشنبه ها رو خونده باشید با شخصیت الیزابت وجویس و ران وابراهیم اشنا شدید واین کتاب براتون جذابتر میشه،تو این کتاب بازم معماهایی هست که الیزابت وجویس با همکاری دوستان باز نشسته و پیر وجوون خودشون حل میکنن و واقعا دلتون میخواد هر روز در کنارشون باشید و تو ماجراهاشون شرکت کنید،دوسشون دارم آخه خیلی خوبن،فقط فصل آخر سیلویا کی بود؟شوهرش دنیس کی بود؟😊
Negar
من نسخه چاپیش رو خوندم و مثل کتاب قبلیش (انجمن قتل پنج شنبه) و کتاب بعدی (گلوله ای که خطا رفت) بانمک و دوست داشتنیه. روند داستان کشش داره و از اون کتاباست که یه روزه تمومش می‌کنید.
shery
در یک کلمه عالی
AnniMo
موضوع کتاب اصلا پیچیده نیست و بیشتر شبیه یه کتاب جناییه که مختص بچه هاست! داستان دلهره آور نیست و عملا خواننده رو تحریک به خوندن بیشتر نمیکنه!
بهار
این دومین کتاب و در ادامه کتاب باشگاه پنج شبه هاست ، البته منظورم از در ادامه اینِ که همون شخصیتها با پرونده ای جدید روبره هستند و داستان صورت دنباله دار نیست. بنظرم شخصیت پردازی نویسنده جذاب و متفاوت هست خیلی پایان کارها قابل حدس نیست و بعضی از جاها طنزهای جالبی داره که مطالعه را لذت بخش میکند.
الیزابت دارسی
خوب بود ،با اینکه داستان یکم آروم شد و باعث نشد خیلی تعجب کنم ولی برای یک بار خوندن خوبه
استودیوس
۴ دوست سالمند ک بازنشسته کاراگاه پلیس روانپزشک پرستاررو بوکسور هستند با کمک دوستان دیگرشان در کنارهم شروع ب کشف و رمز گشایی یک اتفاق جنایی میکنند..شوهرسابق و پلیس یکی از آنها همراه با دختر جوان محافظش بعد دستبرد ب یک رابط مافیا تحت حفاظتن ولی کشته میشوند حالا همه در تلاشند تا قاتل رابیابند داستان بسیار پر کشش جلو میرود و یکی یکی سرنخها پیدا شده و پایه افرادی ک فکر نمیکنید ب داستان باز میشود در انتها پازل تمیز و زیبایی کنارهم چیده میشود
Unknown
273

حجم

۳۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۳۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد