نظرات درباره کتاب یک بغل گرم برفی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب یک بغل گرم برفی اثر مسعود ملک‌یاری

نظرات کاربران درباره کتاب یک بغل گرم برفی

امتیاز:
۳.۶از ۱۱ رأی
۳٫۶
(۱۱)
حنانه
به نظرم داستان میتونست خیلی قشنگتر از این باشه. پایانبندی کتاب مناسب بچه ها با روحیه حساس نیست و اصلا پایان بندی جالبی هم نیست. خیلی راه های دیگه ای به ذهن من میرسه که کتاب میتونست تموم بشه و هر چقدر هم فکر کنم اصلا دلیل آموزنده ای برای این پایان پیدا نمیکنم. خلاصه که تا صبح میتونم نکات منفی این پایان رو توضیح بدم.
زهرا 95
تصویرگری کتاب بسیار جذاب بود وبیان کوتاه مطالب هم در جذب مخاطب تاثیر گذار ولی مخاطب این کتاب کودک ایرانی بود واقعا؟؟!! یا قراره ترجمه بشه؟ روحیه خودباختگی در سراسر داستان موج میزد اسامی خارجی.تصاویر کودک تنها با سگ! نکته ای که می‌شد بهتر پرداخته بشه اینکه بعضی دوستی ها از اساس مشکل داره و دوام نداره ولی باز به این هم پرداخته نشد به نظرم این کتاب برای تغییر نگاه کودک و ایجاد خودباختگی نسبت به فرهنگش بسیار مناسبه مفهوم مهاجرت و محاسنش برای من پررنگتر بود.
mahtab&friends
از تالیفی های خوب روزگار(پرتقال) البته اگر اسامی مولفان را نمی خواندم، نمی توانستم تالیفی بودنش را بفهمم. هم اسامی شخصیت ها خارجی طور بود، هم تصویرگری ها. مفهومش رها کردن بود؟ دوری و دوستی؟ طلاق توافقی؟ همه موارد؟ نمی دانم.
دریا♡کویر
کتاب با تصاویر قشنگ و جذاب داستان بامزه از یک دختر و آدم برفی با نتیجه گیری اینکه بعضی وقت ها نمیشه بعضی چیزها یا بعضی افرادی را که دوست داریم در کنار خودمان داشته باشیم اما میشه تو ذهنمون بهشون فکر کنیم.

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد