نظرات درباره کتاب کاف گاف و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کاف گاف اثر مسلم یاری‌خواه

نظرات کاربران درباره کتاب کاف گاف

انتشارات:نشر ایده سبز
امتیاز:
۴.۲از ۷۲ رأی
۴٫۲
(۷۲)
bookworm
کتاب جذابیست. نویسنده دارای سبک جذاب و جدیدی در نویسندگی است.قلم بسیار روان و ذهن خلاق و نثر قوی دارند. بعضا سیاق نوشتارشان به نثر مسجع میل کرده و گاهی مغلق و پیچیده می شود به نحوی که برای درک مقصود اصلی نویسنده باید برگشت و از سر سطر مطالعه کرد. ویژگی دیگر نثر منحصربفرد و البته بعضا گزنده و تلخ یاری خواه، نقد صریح و بیرحمانه موضوعات و عناصر مختلف فرهنگی و اجتماعی جامعه است تا حدی که نیشتر انتقادش گاهی خواننده را اذیت می کند. که البته این امر نشانگر دردمندی و دغدغه مندی نویسنده درخصوص سرنوشت اجتماعی مان است. قبلا شانس مطالعه برخی داستانک های نویسنده را داشته ام. امیدوارم زودتر شاهد انتشار داستانک های جذاب شان باشم. کاف گاف مجموعه ای از نوشتارهای نقادانه ای است که بشدت خواننده را به فکر فرو می برد و همزمان بخاطر اختصار و جذابیت متن ، وی را تا انتها ی کتاب می کشاند. نوآوری های یاریخواه در نگارش نظیر سبک ویرایشی خاص، عدم وجود شماره صفحه، ترغیب خواننده به تفکر، نثر ویژه و ادبیات انتقادی، کاف گاف را اثری خواندنی و به یاد ماندنی نموده است. با آرزوی موفقیت روزافزون، بی صبرانه منتظر آثار جدید این نویسنده هستم.
Sarah
بسیار عالی 👍
eeeeeeehsan
مخاطب خاص داره. به درد اذهان عامه مردم نمیخوره.
mohajer
من عاشق رمانم .نظرات خیلی متناقضه .حالا من بخرمش یا نه
BW
جذاب و خواندنی. سرشار از عبرت
reyhan
پشیمونم از خریدش
شاهرخ
کتاب رو دوباره از اول تا پایان خواندم. نگاه اسیب شناسانه این کتاب برای روشنفکران مسوول بسیار راهگشا خواهد بود . تا وقتی نفهمیم چه مرگمان هست امیدی به راه چاره نیست. البته اعتراف می کنم مطالب کتاب برای مخاطب عام گزنده خواهد بود.
ابوذر
اگر کتاب بیشعوری رو دوست داشتید، این رو هم دوست دارید. مثل همون اولش خیلی جذابه، کم کم که جلو می‌ره تکراری می‌شه. چون بیشتر هجو ه تا نقد، صادقانه حق‌گو به نظر میاد و اگر با قسمتی از حرف‌هاش مخالف باشید، آزاردهنده می‌شه.
"گلزار" اما نه اون گلزار معروف
این کتاب به نظر من آرووووق نویسنده روی ملت شریف ایرانه و از طاقچه محترم می خوام نذاره بیشتر از این ذهن خوانندگان منحرف و دچار سو ظن بشه. با اینکه حرف ها رو هم مستند آورده ولی دلیل نمی شه اجازه پخش داده بشه
farsi
من واقعا موندم این کتاب رو بخرم یا نه؟ یه عده نوشتن عالی و فوق العادس یه عده هم نوشتن اصلا باید جمعش کنن از طاقچه. یعنی چی آخه؟؟؟؟؟؟ مگه می شه اینقد نظرات با هم فرق کنن.
mah
مفهوم سازی، کار بشر را ساده کرده تا هر 4 پایی را حیوان صدا کند (از متن کتاب) مفهوم سازی، کار بشر را ساده کرده تا هر نوشته درهم و برهمی را کتاب بنامد (mah)
8175
"توهین مستند"تعبیری جالب و متاسفانه واقعی
m
کاربر محترم faraz! یک سوزن به خودت، یک جوالدوز به دیگران. اگر در تمام نظرات و صحبتهای بنده یک مورد توهین یا بی احترامی پیدا کردی حق با توئه. پس مواظب حرف زدنت هم باش، چون نشانه شخصیت هر کسی ست.
faraz
"mah" این جور سخن گفتن که چرت و پرته به نظرم درست نیست
farzad
باید اسمش رو میذاشت گاف گاف نه کاف گاف!!!😳🤐😊
رضا
متفاوت ترین اثریه که تا حالا درباره ایران خوندم
طالب زاده
زمانی که کشور ما اینقدر مورد تهاجم دشمنانه، نوشتن این کتاب بلاهت می خواد نه جسارت. واقعا متاسفم برای این همه سیاه نمایی. این هم یکی مثل اصغر فرهادی
K
خوشحالم بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما رو اینقدر خوب و شیوا زد.
a.book
چطور مجوز گرفته هنوز در عجبم
BW
عالی عالی از دست ندید
ساغر.
قبلا هم گفتم شاید فضای منفی کتاب رو دوست نداشته باشم اما خوندنش واقعا لذت بخشه
حسین 99
کتاب رو تا یه جایی خوندم. ولی چون روند یکنواختی داره فکر کنم بتونم در مورد کلیتش نظر بدم. کتاب سرگرم کننده ایه. و نکات مفیدی میشه ازش استخراج کرد. ولی به نظرم استفاده از مصداق های پراکنده و روش استدلال استقرایی با نگاه کمتر دلسوزانه اینطور به نظر میرسه که نویسنده سعی بیشتری برای گردآوری طنز های خلاقانه داشته تا راهکارهای مصلحانه.
مجتبی 8501
احسنت به این قلم آقای یاری خواه حتما نویسنده ای بزرگه

حجم

۱۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان