نظرات درباره کتاب مهمانی شکار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مهمانی شکار اثر لوسی فولی

نظرات کاربران درباره کتاب مهمانی شکار

نویسنده:لوسی فولی
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۲از ۲۶ رأی
۳٫۲
(۲۶)
لاله
اگر رمان فهرست مهمانان از همین نویسنده رو خونده باشید متوجه شباهتهای زیاد این رمان‌ها با هم میشید. تعدادی دوست برای یک مراسم به جایی پرت و دور افتاده میرن. یکی‌شون کشته میشه ولی تا اواخر کتاب نمی‌دونید کدومشون و چرا. در طول کتاب گذشته همه‌شون و روابطشون رو می‌فهمید. مثل کتاب قبلی همه‌شون رازهایی دارند که ممکنه انگیزه قتل باشه تا اینکه همه رازها برملا و مقتول معلوم میشه و انگیزه هم مشخص میشه. اما بر خلاف کتاب فهرست مهمانان در این یکی روابط چندان واقعی و محکم نیستند. شخصیت‌ها کارهای احمقانه می‌کنند و رازهاشون هم خیلی تکان‌دهنده نیست. در بین شخصیت‌ها مثل کتاب قبلی یکی که موفق و همه‌چی تمومه در بین گروهه و یکی دوتا هم نوچه داره و ... با توجه به شباهت‌های زیاد دو کتاب فهرست مهمانان رو پیشنهاد میکنم. این یکی فقط جنبه سرگرمی اونم در حد متوسط داره.
Shadab Roozbeh
این کتاب ۲ ستاره هم زیادشه.داستان خیلی بی سر و ته بود،تمام کارکتر‌های اصلی نفرت‌انگیز بودن و هیچ شخصیت دوست‌داشتنی‌ای توی این کتاب نبود.یکی از مفتضح ترین اثراتِ این نویسنده بود.باورم نمیشه نویسنده‌ی فهرست مهمانان چنین دسته گلی به آب داده باشه.کتاب pov های زیادی داشت،شخصیت‌های زیادی رو توی یه کتاب جا کرده بودن و درست از وسط کتاب میتونستید مقتول رو حدس بزنید.یک ستاره هم بخاطرِ داستانِ قاتل بهش تعلق میگیره که واقعا جالب بود.کتاب بازی دروغ از روث ور جذابیت بیشتری داره و اگه قصد دارید هزینه کنید بهتره اونو تهیه کنید.
shery
داستان و موضوع جالبی داشت ، ترجمه هم عالی بود.
صبا
من این نویسنده رو خیلی دوست دارم چون واقعا همیشه آخر کتاب‌ها آدم خیلی غافلگیر میشه و هر قدر هم که تلاش کنه حدس بزنه نمیشه که نمیشه، این کتاب رو به تمامی کسانی که به کتاب‌های معمایی و جنایی علاقه دارند بشدت پیشنهاد میدم واقعا سرگرم کننده و عالی بو‌د.
کاربر ۱۲۳۸۴۴۸
حیف از وقتم که برای این کتاب هدر دادم
کاربر ۲۰۱۷۸۶۲
خیلی رمان بی سر و ته و حوصله سربری هست. اصلا توصیه نمیکنم اصلا
کاربر ۱۲۳۸۴۴۸
موافقم
شهاب
خیلی موضوع گیرا و جذابی داره.
Hamid Ghorbani
با وجود کلی کتاب جذاب تر و عمیق تر شاید تنها کسی که وقتش اضافه کرده است باید این کتاب رو مطالعه کنه .
Haniiyeh
میشه بپرسم کتاب جذاب از نظر شما چه کتابیه؟

حجم

۳۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد