نظرات درباره کتاب ورطه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ورطه اثر ناتسوئو کرینو

نظرات کاربران درباره کتاب ورطه

انتشارات:نشر گویا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۴ رأی
۴٫۵
(۱۴)
Fatemeh Rezvani
تکان دهنده و زیبا
ely.m
چندروز زمان می‌خواستم که ببینم چقدر به دلم نشسته. الان که فکر می‌کنم، می‌بینم جزو کتاب‌های ماندگاره برام. یایویی، یه‌زن جوانه که مورد آزار جسمی و روحی شوهرش قرار می‌گیره. اون‌قدر به تنگ می‌آد تا در نهایت، در اقدامی جنون‌آمیز به قتل می‌رسوندش. معدوم کردن این جسد پای سه‌زن دیگر رو به ماجرا باز می‌کنه که اتفاقات عجیب دیگری رو در پی داره..‌. داستان پیچیدگی خاصی نداره و روایتش گزارش‌گونه است. دلم می‌خواست کمی بیشتر به ابعاد روان‌شناسیش پرداخته بشه، چون شخصیت‌های منحصر به فردی داشت اما در نهایت انتخاب با نویسنده بوده که چه ابعادی رو گسترش بده. به نظر من، کتاب سانسور قابل توجهی داشته اما باز هم جوری نبود که توی ذوق بزنه. ادبیات ژاپن فضای سردی داره و باید در خوندن کتاب‌هاشون صبور باشید ولی نتیجه براتون احتمالا رضایت بخش خواهد بود.
Fateme
من نسخه کاغذی این کتاب رو خوندم. شاید بتونم بگم با پایانش کمی مشکل داشتم ولی در بیشتر بخش هاش واقعا جذاب و پرتعلیق بود
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
کاش میشد نقد وبررسی کارشناسها روی این کتابو میخوندم، فقط میتونم بگم با تمام داستانهایی که خوندم یه عالمه فرق داشت.اخر داستان نفسمو که حبس کرده بودم آزاد کردم. اون قسمتهاش که مشغول مثله کردن بدن کنجی بودن رد کردم چون واقعا تحمل توصیفاتش سختم بود،ولی اتفاقات بعدش یقتونو میگیره وبا خودش میکشونه تا ببینین آخرش چی میشه،یک لحظه نفرت وانزجار یک زن که همسرشو میکشه و برای خلاصی از مجازات از دوستش کمک میخواد واتفاقاتی که بعدش رقم میخوره نفس گیره،یه مقدار ریشه های روانشناختی داره که مسبب رفتار وعمل انسانها چه علت وریشه ای داره.توصیه میکنم حتما بخونید.
marrry
کتاب قوی ایه من نسخه ی چاپیشو دارم و واقعا خوبه حتی اخرشم بنظر من زیبا بود
soomi_2125
به نظرم تباهی و رنج ها رو خیلی خوب به تصویر کشیده این کتاب. اینکه همه آدم ها در ظاهر هر چقدر خوب هم باشند یک شیطان در درون خودشان دارند.

حجم

۶۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳۴ صفحه

حجم

۶۲۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۳۴ صفحه

قیمت:
۱۴۳,۰۰۰
۷۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد