نظرات درباره کتاب بیست هزار فرسنگ در خیال و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بیست هزار فرسنگ در خیال اثر احمد ملک‌نژاد

نظرات کاربران درباره کتاب بیست هزار فرسنگ در خیال

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۳۱ رأی
۲٫۸
(۳۱)
k.t
نمیخواستم از ایرادش شروع کنم ولی راه دیگه‌ای نیست، به نظرم بزرگترین ایرادش این هست که به عنوان دفتر شعر چاپ شده :/ درحالی که نمایشنامه هایی بودند، برای خیالهای چند ثانیه ای... نمایشنامه‌هایی که نیاز به یک سالن و صحنه و بازیگر برای اجرا نداشتند و تنها در ذهن خواننده به درستی اجرا می شدند! اگر به دید دفترِشعر میخواستم نگاهش کنم همه ستاره ها رو باید میذاشتم توی جیبم ولی با این دید که گفتم، به اندازه کافی خوب بود.
مبین
ظاهراً که نیستن ان شاالله هر جا هستن سلامت و موفق باشن
ایران
و همچنین امیدوارم که هر کجای این بوم هستید، تندرست، شاد و رو به تعالی باشید.
ایران
سلام k.t عزیز خیلی وقته که در طاقچه حضور ندارید. گه گاه به امید دیدن بریده هایی از شما و سایر دوستان سری میزنم اما متاسفانه می بینم که هیچ خبری نیست. امیدوارم روزی این پیام رو ببینید و مجددا بریده ها و نظراتی جدید از شما ببینم.
pockethead
این کتاب پیش از این، تحت عنوان B-52 در نشر ناکجا (فرانسه) به صورت الکترونیک به چاپ رسیده و اکنون با اجازه مسئولین محترم نشر ناکجا در دسترس قرار گرفته است. خوشحال می شوم نظرات سازنده دوستان را درباره این کتاب داشته باشم.
کیانی
جناب ملک نژاد جالب نیست که میان شعر برای تداعی حس شاعر مدام بخونید مکث کوتاه مکث متوسط مکث بلند و امثال .. پیشنهاد میکنم برای ابراز این حس از چند نقطه استفاده کنید ، شکیل تر هم هست 😊
کیانی
براتون آرزوی موفقیت دارم جناب ملک نژاد 🌺🌺🌺
reza tl
به دل ننشست
Melika_SA
اصلاً اشعار رو دوست نداشتم اما مقدمه خیلی مفید بود 👍🏻
ghasedak
کتاب جذابی نبود. شعرهاش رغبت رو می گرفت برای خواندن شعر دیگری.... ولی مقدمه اش متفاوت بود و در مورد مکث صحبت می کرد. اگر صوتی بود شاید شااااید بشه با گوش خوندش واگرنه اصلا جذاب نیست و حرفی برای گفتن نداره...
parisa
بد نبود بعضی شعراش ب دل میتشست ولی در مجموع اکر شعر نو دوست ندارین نخونین
کاربر 123456
بد نبود
Qanbar Ootabadi
قشنگ نبود
کاربر ۲۸۰۰۹۵۵
عالی بود من خیلی دوست داشتم
siiis71
کتاب چهارم من از طاقچه این کتاب بیشتر به منظور سبک خوانش شعر و تمرین در آن باید مورد توجه قرار بگیرد. شعر با عنوان کبوتر و باز را دوست داشتم. شاید بهتر است که طبق گفته خود شاعر, برای فهم بیشترش, دوباره و سه باره خوانده شود.
miralijbb
با عرض سلام خدمت نویسنده گرامی جناب احمد خان[ مکث کوتاه] ملک‌نژاد این دفتر شعر هرچند کوتاه بود ولی بیش از توانش شیرین و گویا بود. استفاده صمیمانه از واژه‌ها سکوت‌ها و تکنیک‌ها به اشعار حسی رو داده بود که بر خلاف شعر معاصر هم لبخند می‌زدی عصبی می‌شدی، خوشحال و گاه غمگین. به نظر بنده، خیال شاعرانه تنها عنصری بود که زیاد بهش توجه نشده بود. چون مهمترین عنصر خیال شاعرانه س پیشنهاد بنده اینه که تکنیک‌ها رو در راستای خیال شاعرانه استفاده کنید و از منظر نمایشی فاصله بیشتری بگیرید. ‌بیصبرانه منتظر آثار بعدیتون هستم.
𝔏𝔦𝔪𝔬𝔬
مقدمه طولانی بود خود کتابم بد بود😐

حجم

۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد