نظرات کتاب پادزهر
کتاب پادزهر اثر الیور برکمن

کتاب پادزهر

۳٫۸
(۹۴)

نظرات کاربران

پناه آورده به کتاب از پایان نامه
اگر نظرم رو میخونید لطفا کامل بخونید چون مثبت و منفی رو باهم نوشتم. این کتاب رو اول از طاقچه خریدم و بعد از خوندن دو فصل انقدر کیف کردم که نسخه چاپیش رو خریدم.اما امروز که کتاب رو باز کردم با گذشتن از فصل ها و رد کردن تمومش کردم. فصل اول و دوم برام جالب بود...گاهی جملاتی نامفهوم بود برام که اول فکر کردم به خاطر خستگی خودم و از روی گوشی خوندن باشه اما نبود....واقعا نامفهوم بود.برمیگشتم و دوباره میخوندم اما باز هم همونطور بود.و واقعا اطلاعی ندارم به دلیل متن ثقل خود کتابه یا ترجمش. فصل سوم رو که شروع کردم شدیدا من رو یاد کتاب خوشبختی لعنتی انداخت که دقیقا اون نویسنده هم در پی کشف حقیقت کتاب هارو میخوند،جلسات مختلف شرکت میکرد و تکنیک هارو انجام میداد...راستش از همونجا ول کردم و رفتم سمت سخن پایانی!!:))) و آخرین جمله ی کتاب شاهکار بود."یک مسافر خوب نه هیچ برنامه ثابتی دارد و نه قصد رسیدن به مقصدی مشخص" من آدمی ام که اکثر کتاب های خودیاری رو خوندم و باز هم به چیزی که میخواستم نرسیدم و اون چیزی که در درونم باید پیدا میکردم رو پیدا نکرده بودم تااااااینکه با یکی از بهترین کتابای عمرم آشنا شدم که زندگیم رو دو نیم کرد!اونم کتابخانه ی نیمه شب بود...قشنگ همین جمله ی آخر کتاب رو من تو اون کتاب لمس کردم...قصدم اینه که این کتاب تقریبا باید همون کتاب باشه ولی در قالب علمی! و نه داستانی!! از این رو پیشنهادش میکنم با تمام ثقل بودنش!! چون اگر اصل مطلبش رو بگیرید زندگی فوق العاده ای خواهید داشت... زندگی ای که نسبت به خنده و گریه تون عمیقا آگاهید!!دقیقا میدونید که الان ناراحتید اما این ناراحتی از شما نیست...یه جای کتاب میگفت اونایی که تو راه های مثبت اندیشی هستند حس میکنن هیچ وقت نباید حالشون بد باشه...درحالی که اینطور نیست. خلاصه که برای همتون این آگاهی رو آرزو میکنم. چه با خوندن پادزهر چه کتابخانه نیمه شب چه هرکتاب دیگه ای:))زندگی رو درک نکنید!زندگیش کنید!
nahid omidi
خیلی حرفات قشنگ بود افرین به شما انسان فرهیخته
She3ida
کتابخانه نیمه شب بهترین کتاب عمرم بود
کاربر 5266443
خیلی ممنون از نظر جامعتون
Anahid
یکی از کتابهایی که باید بارها خواند. رسیدن به سلامت روان از طریق متوقف کردن جستجوی دیوانه وار شادی. جستجو و بررسی شکاکانه ی شادی در فلسفه رواقی، در دین بودایی، در عرفان اکهارت تولی، در گفتار کنفسیوس، در رویکرد کیتس، در دنیای خوش بینی باب روز ، در انزوای مراقبه، در عمل کارآفرینانه، در هدفگذاری ، در فلسفه ، و هر راه معمول و غیر معمول دیگر. یک کتاب متفاوت و جذاب.
Anahid
بله کتاب هم همین نظر را داره
صادق خان احمدی
البته اموزه های اکهارت توله حال ادم را خوب میکند
احسان
تو کتاب‌های خودیاری چند سال اخیر زیاد این مطلب رو دیدم که "با رنج‌ها مواجه بشین و اونها رو بپذیرید" یا اینکه "تلاش برای رسیدن به شادی نتیجه عکس داره" اما دلیل این طرز فکر آنچنان توضیح داده نشده بود. و همیشه میشد این سوال رو پرسید که اگه برای رسیدن به یک زندگی شاد تلاش نکنیم پس دقیقا چه کاری باید انجام بدیم؟!😁... نویسنده این کتاب نقدی داشته بر کتاب‌های انگیزشی و با استدلال و مثال مطالب خودش رو بیان کرده و بعضا راهکارهایی رو گفته که خوندنشون می‌تونه برای رسیدن به زندگی بهتر کمک‌کننده باشه.
سعید عبدی
فقط در یک کلمه فوق العاده بود. اولش چون با برخی تفکرات خودم در تضاد بود زیاد خوشم نیومد اما رفته رفته کتاب منو با خودش به جلو برد و به چالش کشیده شدم و واقعا لذت بردم. نهایتا چیزها زیادی از این کتاب یاد گرفتم و به شدت پربار و پر مفهوم بود.
نَــسـی
موضوع این کتاب برای من جالب و متفاوت بود اما متاسفانه اصلا نتونستم با ترجمه ارتباط برقرار کنم، جوری بود که باعث میشد حواسم پرت بشه و نتونم روی متن تمرکز کنم.
geneva
کتابی خوب با ترجمه ای بشدت بد! نویسنده شعار نداده بود و وقت زیادی رو صرف‌ تحقیقات کرده،نظریه های مختلفی رو با دید بیطرفانه و نتایجی که داشتند منتشر کرده و‌باعث میشه ذهن منطقی انسان مطالب رو بهتر بپذیره
مهرناز
اوایل کتاب خوب بود و نکته‌های جالبی داشت و کلا در مورد این حرف می‌زد که نباید به صورت افراطی خوشبین بود و این سمینارهای موفقیت چقدر بیخودن اما دیگه به آخرای کتاب رسید تکراری و حوصله‌سربر شد. ترجمه هم اصلا روون نیست، خیلی کتابی و خشکه.
بهار
موافقم.من هم با متن کتاب انس نمیگرفتم
فرشاد بهرام پوری
کتاب خوبیه ولی به نظرم کتاب « خیلی خراب است؛ کتابی درباره‌ی امید» نوشته مارک منسون از همین انتشارات از این بهتره
نازنین اعوانی
مارک منسون کتاباش واقعا متفاوته.عالیه
Rasoul
موضوعات مختلف به صورت پراکنده و آشفته کنار هم چیده شدن(شایدم من نتونستم متوجه بشم)؛ چند مورد از مطالبش به نظرم جالب بود که بریدهٔ بعضیهاشو به اشتراک گذاشتم ترجمه متوسطِ رو به ضعیفی داره
محدثه.الف
کتاب خوبیه ، دیدگاه وسیعی به آدم میده ، برای مطالعه بیشتر در حیطه ذهن آگاهی بهم انگیزه داد، ولی تمام مدت مطالعه این کتاب با خودم فکر میکنم که چقدر مفاهیم درستی در دین ما هست و بسیار برای زندگی و رهایی از اضطراب و ... کمک کننده هست، اما به زیبایی نگارش نشده -وشاید هم کتاب هایی در این حیطه هست و خوب تبلیغ نشده- و حالا این مفاهیم درست باید از زبان نویسنده های خارجی و از قول ادیان دیگه یا بزرگان فرقه های مختلف به گوش ما برسه
▪︎زینب بانو▪︎
سلام. اگر منظورتون از دین ما، دین اسلام هست، یه سر به سخنرانی ها یا آثار آقای علیرضا پناهیان و آقای علی صفایی حائری بزنید.

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد