نظرات درباره کتاب دیالمه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیالمه اثر محمدمهدی خالقی

نظرات کاربران درباره کتاب دیالمه

انتشارات:نشر معارف
امتیاز:
۴.۶از ۲۲ رأی
۴٫۶
(۲۲)
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم
کاربر ۳۴۱۶۷۷۰
دیالمه جوانی فراتر از تاریخ و جلوتر از زمان خودش بود
خامنه ای رهبرم💗
قبل از خوندن این کتاب حقیقتا فکر نمیکردم که اینقدر منو به زندگی ایشون نزدیک کنه ... بنظرم قبل از خوندن «سیر مطالعاتی شهید دیالمه » باید این کتاب رو خوند 🌺🌺... قسمتی از کتاب👈🏻«پیرزن بیسوادی آمده بود رأی بدهد. لیست علما در دستش بود. آن را به یک نفر نشان داد. دست گذاشت روی اسم وحید و گفت فقط این را بنویس بعد برگه را گرفت،صلواتی فرستاد و به برگه رأی فوت کرد و انداخت توی صندوق» وحید انقلاب را به شتر صالح تشبیه کرد و امام را به خود صالح. می گفت اگر از دستاورد امام مراقبت نکنیم مثل قوم صالح بر ما عذاب نازل می‌شود.
سالک
سلام. لطفا در طاقچه بی‌نهایت قرار بدهید
Tasnim
سلام. چقدر حالم با خوندن این کتاب بهتر شد. نمونه کامل دانشجوی معتقد، با تقوا، انقلابی و با سواد علمی و اجتماعی زیاد.
فاطمه رئیس زاده
زندگی شهید فوق العاده جذاب بود اصلا دلم خواست دیالمه باشم🥺
خامنه ای رهبرم💗
فکر کردم فقط خواسته خودم بود🤭
کتابینا
کتاب (۲۰) از بینهایت کتابهایی از این دست که سعی در شناساندن و معرفی خدمات و ایثارگری های قهرمانان ملی مذهبی دارد، به حق در میان جامعه کتابخوان مهجور و مغفول مانده است. شهید دیالمه عزیز در زمان انفجار دفتر حزب جمهوری که منجر به شهادت ایشان نیز شد، تنها ۲۷ سال سن داشت ولی با تلاش و از خودگذشتگی فراوان دژی محکم از مبانی و اصول اعتقادی اسلام برای آگاهی نسل جوان انقلابی بنا کرده بود تا نه تنها از نظر عقیدتی رشد کنند بلکه برای مبارزه با رژیم طاغوت به مدد آموزش های او در مسیر صحیح قرار گیرند. نام دیالمه قبل از هر چیز باید ما را به یاد زحمات و پیگیری های مدام ایشان برای نشان دادن چهره واقعی بنی صدر بیاندازد‌. تلاش های ایشان پس از انتخاب بنی صدر هم ادامه داشت تا در نهایت منجر به خلع او از سمت ریاست جمهوری شد . این شهید عزیز و زحماتش در جهت حفظ انقلاب و دفاع از ولایت فقیه بعد از سی سال آنچنان که شایسته اوست شناخته نشده است. به امید چاپ و نشر کتابهای مفصل تر و جامع تر درباره ایشان.
سید یاسر
عالی، تحلیل 100
Sobhan Naghizadeh
خیلی جالب بود...
کاربر 3288276
عالی واقعا این شهید بزرگوار خیلی مظلوم و غریب هستن. به نظرم لازم خیلی بیشتر راجع بهشون نوشته و خونده بشه
Existence
شگفت زده شدم... از اینکه چرا ما نباید یک همچین شخصیتی رو بشناسیم و اینکه کجای کاریم با خودمون با اعتقادات و ارزش ها و باور هامون چه نسبتی داریم وحید دیالمه انسان عجیبیه جای مکث و تامل در نقاط زیادی از زندگی و شیوه نگاهش به زندگی وجود داره علاوه بر اینکه با ایشون آشنا میشید کلی اطلاعات تاریخی مهم هم به دست میارید کتاب دیالمه رو از دست ندید...!

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد