نظرات کتاب فقط روزهایی که می نویسم
کتاب فقط روزهایی که می نویسم اثر آرتور کریستال

کتاب فقط روزهایی که می نویسم

۳٫۷
(۳۲)

نظرات کاربران

Parvane
می‌شه لطفاً این کتاب رو در طاقچه‌ی بی‌نهایت بگذارید؟
Mohamad Nikzad
نسخه چاپی کتاب رو دارم. قصدم مرور نوشتن نیست. حرفم درباره قیمت هست. نشر اطراف از بدترین کاغذ استفاده می کنه و بیشترین قیمت رو می گذاره. نسخه الکترونیک هم که به همین سرنوشت دچار شده. یک جای خالی توی صنف نشر بود که این نشر تا اینجا قابل قبول پرش کرده. اما واقعا کتاب ترجمه کردن بدون پرداخت حق مؤلف خارجی دیگه چه هزینه سنگین‌تری نسبت به سایرین داره که اینجور قیمت گذاری میشه؟ اینطور پیش بره به خاطر عدم توان یا میل خرید می تونه دست کم روند رشد این نشر کند بشه و به مرور همون جای خالی نخست باقی بمونه. به خاطر کتابهای خوبی که از این نشر خوندم وظیفه دونستم اینها رو عرض کنم. هرچند پیش‌تر توی صفحه اینستاگرام گفتم و هیچ پاسخی دریافت نکردم.
حسام
جستارهای جذاب و با نمکی دارد. اگر میخواهید با جستار روایی آشنا شوید کتاب بسیار خوبی است. البته اگر به خواندن و نوشتن علاقه‌مندید.
banooye mehr
سلام. لطفا این کتاب را در طاقچه بی نهایت قرار دهید.🙏
M Kh
خواندن این کتاب مثل صحبت با یک دوست بود و حین خوندن کتاب می شد بلند بلند خندید. اگر نویسندگی مورد علاقه ی شماست این کتاب بیشتر براتون لذت بخش میشه.
Mono⁷
چقدر من با خوندن این جستارها به آقای کریستال علاقه‌مند شدم! این کتاب خیلی خوبه! موقع خوندنش احساس صمیمیت می‌کنید و لبخند روی لب‌هاتون می‌آد. با خیلی از عقاید آقای کریستال موافقم؛ به‌ویژه درمورد آخرین جستار و تحولی که توی ادبیات رخ داده. با جستار اول هم خیلی هم‌ذات‌پنداری کردم. :) ترجمه هم واقعا بی‌نقص بود. با این‌که بعضی جاها جمله‌های نسبتا سنگینی داشت، خیلی روان ترجمه شده بود. صمیمیت توی متن رو به‌خوبی می‌شد احساس کرد. پانویس‌ها رو هم دوست داشتم. اگه ادبیات رو دوست دارید حتما بخونیدش! . پ.ن: مخاطبم نشر اطرافه: لطفا یه‌کم قیمت‌هاتون رو بیارید پایین! من هزارتا برگ دادم و با شصت درصد تخفیف تازه قیمتش مناسبِ یه کتاب هفتادصفحه‌ای شد! (30)
mayabidar
برای اونهایی که مثل من جستار روایی رو دوس دارن کتاب شگفت انگیزیه مضاف بر اینکه ترجمه ی بی نظیر آقای لطفی موجب خوش خوانی و گیرایی و جذابیت صد چندان این کتاب شده.
12345
جستاری واقعگرایانه و درخشان
R.Khabazian
ویژگی بارز جستارهای آقای کریستال، بمباران اطلاعاتی مخاطب (در حوزه تاریخ ادبیات) و به چالش کشیدنِ مکرر خواننده هست. همین دو ویژگی باعث شد تا دو فصل اول کتاب رو به سختی بخونم و صرفا به خاطر اطلاعات خوبی که از تاریخ ادبیات اروپا، (تاحدودی) وضع کنونیِ ادبیات و بازتاب مسائل نویسندگان و خوانندگان داده بودند؛ تا آخر کتاب طاقت بیارم و بخونمش و خب این مدل نگارش جستار، برای من جالب و جذاب نبود. همچنین برای کسی که در ابتدای مسیر کتاب خوانی باشه و بخواد صحبت‌های کتاب رو به کار ببنده، به علت به چالش کشیده شدن مکرر، ممکنه روش اثر منفی بذاره و از نوشتن و خوندن کتاب‌ها دست بکشه. . در کل کتاب متوسطی هست و اگه می‌خوایید با دید نقادانه و تحلیلگر و صرفا برای آشنایی با دیدگاه های مختلف نسبت به کتاب خوندن و نویسندگی به کتاب نگاه کنید، خوندنش رو توصیه می‌کنم. اما اگه تازه کتاب خوندن رو شروع کردید و می‌خوایید با دید صرفا تفننی، یادگیرنده و اثرپذیر؛ کتاب رو بخونید پیشنهاد می‌کنم سراغش نیایید.
محمدرضا
برای آنان که به نوشتن علاقه دارند و سودای نویسندگی را در سر می‌پرورانند، میتواند نکات خوب و قابل تأملی را در اختیارشان قرار دهد. و این کتاب، نمونه خوبی است از جستار روایی چراکه خود افشاگری نویسنده درکنار بیان صمیمی و چاشنی طنز را به وضوح میتوان در آن مشاهده کرد

حجم

۱۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد