نظرات درباره کتاب مردی که تعطیلی نداشت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مردی که تعطیلی نداشت اثر محسن  مومنی

نظرات کاربران درباره کتاب مردی که تعطیلی نداشت

نویسنده:محسن مومنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۹ رأی
۴٫۷
(۲۹)
Dr.Alireza
در ایران چهره های مهمی در جهاد برای برداشتن مانع صهیونیسم جهانی داشته ایم هم از نوع جنگ نرم و هم از نوع جنگ سخت،در جنگ سخت چهره های شاخصش سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهید طهرانی مقدم اند ،به طوری که شهید طهرانی مقدم در وصیت نامه میگویند:در سنگ قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند،یکی از شاخص ترین چهره در جنگ نرم هم مرحوم محمد حسین فرج نژاد بود. پی نوشت: مرحوم فرج نژاد متولد ۱۳۵۹ و اهل شهر ابرقو در استان یزد و به شدت فعال بود. به روایت یکی از دوستان نزدیکش، او یک لحظه آرام و قرار نداشت. یک نیروی حزب الهی که در مسیر ترویج انقلاب یک لحظه آرام و قرار نداشت و بسیار پرکار بود. او به شدت متواضع و خوش‌ برخورد بود و علی رغم اینکه یک دانشمند و محقق بود اما هیچ‌گاه در برخوردهایش احساس غرور و تکبر نداشت. مرحوم فرج نژاد با اینکه سالها در حوزه قم سکونت داشت و مشغول درس طلبگی بود، ولی زادگاهش را هم فراموش نمی‌کرد و مدام با یزد ارتباط داشت و رفت و آمد می‌کرد. او در شهر یزد تشکیلات بزرگ تبلیغی و فرهنگی ایجاد کرده بود و جوانان دانشجو و طلبه را در آنجا آموزش میداد و برنامه های منسجم و اردوهای آموزشی و تفریحی داشت که برنامه های برای آموزش به جوانان تدارک دیده بود که خیلی مفید بود و اساتیدی را از قم و تهران دعوت می‌کرد و دوره های بسیار غنی ای برای جوانان بود. آن مرحوم درباره جریان زرسالار جهانی یهودی و رسانه های این جریان دغدغه جدی داشت و دراین زمینه کار علمی کرده و بسیار مسلط بود. به شهادت نزدیکان مرحوم فرج نژاد، او زندگی بسیار ساده ای داشت و وضع مالی اش هم خوب نبود. هر چه هم پول به دستش صرف چاپ کتابهایش و کارهای فرهنگی اش در مسیر ترویج اندیشه انقلاب اسلامی می‌کرد. این کتاب مبتواند برای شناخت این شخصیت والا کمک شایانی بکند.
سالک
سلام. اگر می‌خواهید با زندگی طلبگی آشنا شوید و بدانید که چطور باید جهادی زندگی کرد حتما بخوانید.ایشان تحصیلات دانشگاهی در سطوح بالا نیز داشتند و در چندین عرصه مختلف صاحب نظر بودند. روحش با رسول خدا محشور باد.
احسان
لطفا پی دی اف نذارید. خوندم. ولی تقریبا خلاصه بود. این شهید ابعاد پنهان زیادی ازش ناشناخته هست. روحشون شاد
یاس‌‌ِنرگس(Yasna)
هنوز نخوندم. ولی از خط اولی که خوندم مشخص بود این‌کتاب یه کتاب خیلی خوبه مثل شهید فرج نژاد...:)
مُ یُم
بسم الله الرحمن الرحیم این کتاب مجموعه ای از خاطرات کوتاه از استاد فرج نژاد هستش در وصف این استاد بزرگ همین بس که بخاطر یک فعالیت پژوهشی(دایره المعارف یهود در قرآن) اسمشون در لیست سازمان سیا قرار میگیره( به گفته خودشون ص۸۱) حتی فوت ایشون هم مشکوکه (در پیام تسلیت استاد خسرو پناه اشاره شده که دستگاه امنیتی پیگیر بوده که علت حادثه چی بوده)
soleimannejad.ir
کتاب عالی . دوستانی که کار فرهنگی میکنند حتما کتابو بخونن
مهدی
برای دانشجویان و طلاب و فعالان فرهنگی این کتاب خیلی مفیده ،چون یک شخصیتی را به ما میشناسونه که ما در مقایسه با فعالیت های او واقعا کاری نکردیم... دکتر محمد حسین فرج نژاد یعنی استوره و الگوی جهاد در عرصه دین و فرهنگ ،امیدوارم همه فعالان فرهنگی با ایشون و راه ایشون آشنا بشن و ادامه دهنده راه او باشند...
NAGAF
زندگی رو تغییر میده...
معرفت جو
جای کتاب های بیشتر برای جمع اوری نظرات این عالم مجاهد خالیست بسیار کتاب زیبایی بود. خدا ما را با شهدا محشور نماید و امام زمان را از ما راضی و خشنود گرداند
Sobhan Naghizadeh
کتاب « مردی که تعطیلی نداشت» کتابی که حاوی خاطراتی از مرحوم محمد حسین فرج نژاد است. خلاصه و نکات مهم کتاب: ✓ تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر او برای مطالعه و علم آموزی و تبیین نقشه های دشمن. ✓ توجه زیاد او به موضوعاتی مثل دشمن شناسی در قرآن ، فراماسونری ، نقد فیلم های سینمایی ، صهیونیست پژوهی و... . ✓ اهمیت دادن او به مبانی امام(ره) و رهبری و استفاده از مباحث شهید آوینی ، مطهری و آیت الله مصباح و ... . توصیه میکنم بخونید ، ضرر نمیکنید.
آر-طاقچه
خوب و درس آموز

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد