نظرات کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی
کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی اثر مارشال بی. روزنبرگ

کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی

۳٫۸
(۱۱۵)

نظرات کاربران

زهرا رضائی
من نسخه ی چاپی این کتاب رو دو سال پیش مطالعه کردم، به جرات می توانم بگم این کتاب کل روابط شما رو متحول می کنه، من با این کتاب رشد کردم، یاد گرفتم چجوری ابراز وجود کنم، چجوری از احساساتم بگم! بی نظیره، واقعا خوشحالم طاقچه این کتاب رو آورده! برای این کتاب دوره هایی هم برگزار میشه، از طریق اینستاگرام می توانید باهاشون در ارتباط باشید. موفق باشید.
lkh50
لطفا این کتاب را در طاقچه بی نهایت بیاورید .
aryan
یکی از بهترین کتاب هایی که در باره ی مهارت های ارتباطی خوندم این کتاب هست. البته خوندن این کتاب اصلا کافی نیست. بهتره هر موضوعی که مطرح میشه رو چند روز تمرینش کنید و بعد ادامه رو بخونید. پیاده سازی روش این کتاب یه کمی طول میکشه ولی به نظر من فوق العادست.
Mahsa
این کتاب به درک احساسات، نیاز ها و تقاضا های خودمون و اطرافیانمون کمک خواهد کرد. با خوندن این کتاب نگرش جدیدی در روابط انسانی به دست میارید که قطعا به بهبود زندگی کمک خواهد کرد. واقعا از مطالعه ی این کتاب خوشحالم.
دختر بارون
واقعا از مارشال ممنونم، کتابی رو نوشته که باعث می‌شه با خودمون و دیگران صلح کنیم. بهمون یاد می‌ده، اصولی نیاز‌هامون رو مطرح کنیم و بدون قضاوت، نیازهای دیگران رو بشنویم. موضوعی که شاید فقط با ورق زدن این کتاب بتونیم یاد‌بگیریم! یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها، کاربردی بودن و تمرین‌های مناسبیه که بهمون کمک می‌کنه ان‌وی‌سی رو تمرین کنیم. مثال‌های متنوع در موقعیت‌های گوناگون هم آورده شده. خلاصه هر چیزی که از کتاب روانشناسی می‌خواین رو پیدا می‌کنید
کاربر ۱۳۳۲۴۱۲
خیلی کتاب خوبیه و به شما یاد میده سازنده تر ارتباط برقرار کنید. نکته خیلی خوبش اینه که کاربردی و تمرینی میره جلو..... صرفا شعار و ... نیست..‌‌... البته من چاپی را خواندم و دو روزی هست تمام شد‌...... حتما پیشنهاد می کنم 🧡
کاربر ۳۸۲۲۷۰۹
کتاب فوق العاده ای بود که بعد از خوندنش متوجه تغییراتتون میشد توصیه میکنم حتماااا مطالعه و عملی کنید این کتاب تو زندگیتون
Goli
سلام دوستان این کتاب مطالعه کردید؟چطوره؟
کاربر 1362106
عالی عالی عالی
hasan behjoo
کتاب خیلی خوبی هست. این کتاب جز مجموعه ای ۹ عددی به نام ارتباط بدون خشونت هست. تعدادی از این مجموعه در طاقچه هست. اگر بخواید می تونید به طاقچه در پشتیبانی درخواست بدید که بقیه مجوعه را هم قرار بدهد.
سعیدا
این کتاب در زندگی من تحول ایجاد کرد. یک الگوی صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن بهت یاد می‌دهد که می‌توانی به خوبی خودت را و دیگران را درک کنی، و از برقراری ارتباط با هیچ‌کس ناتوان نباشی. این کتاب حقیقتا که زبان زندگی‌ست.
راضيه
این رویکرد واقعا حلقه ی گمشده ی بسیاری از رویکردهای روانشناسی است

حجم

۴۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۴۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد