نظرات درباره کتاب هفت جنایت مرموز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هفت جنایت مرموز اثر جیمز هادلی چیس

نظرات کاربران درباره کتاب هفت جنایت مرموز

امتیاز:
۳.۶از ۲۱ رأی
۳٫۶
(۲۱)
faezeh.k
حالا که اوردینش تو بی نهایت هم فرمت pdf هست که واقا هیچ جوره نمیتونم بخونمش شما میگید برای به هم نریختن نظم کتاب مجبوریم pdf بزاریم. پس چطور فیدیبو با فرمت epub قرار میده و هیچ مشکلی هم پیش نمیاد؟؟!!! همه این ها رو گفتم که بهتون بگم؛ طاقچه جون داری پس رفت میکنیااا حواست هست؟!!
میس سین
داستان پلیسی جالبی بود ولی بسیار مبتدیانه نوشته شده بود و حوادث خیلی سریع پیش میرفت ، اگه قلم نویسنده قویتر بود و شخصیت پردازیها حرفه ای تر و فضاسازیها مناسبتر انجام میشد، شاید میشد این کتاب رو جزو کتابهای خوب جنایی دسته بندی کرد.
آزاده
فرمتش پی دی اف بود که خیلی خوندنش رو سخت میکرد داستانش خوب بود اما خوب پردازش نشده بود و حوددث خیلی سریع پیش میرفت و مرتب ادم جدید به داستان اضافه میشد که باعث گیج شدن خواننده میشد. اگه نویسنده بیشتر روی داستان کار میکرد داستان جنایی خوبی درمیومد
بوک تاب
به سبک کتابهای کلاسیک معمایی نوشته شده. من این سبک را دوست دارم. شبیه نوشته های آلیستر مک لین اما البته پایین تر. خیلی هیجانی نیست اما معمایی چرا. نثرش اول شخصه. به اندازه خودش کشش داره. اگر جنایی های مدرن دوست دارید، بعیده از این خوشتون بیاد جدیدها خشونت رکن ثابتشه.
مائده باوندپور
کتاب خوبی بود همین امروز تمومش کردم از خوندنش لذت بردم.
shery
کتابی خوب در ژانر پلیسی با یه داستان روان و کاملا کوتاه بدون اینکه بی خودی کش داده بشه.
zohreh
۱۰۲. موقع دریافت کتاب به فرمتش که pdf هست توجه کنید. سردبیر یک مجله جنایی تحقیقات مربوط به ناپدید شدن دختر رقاصی که در کاباره کار میکرد رو به ۲ تا از نویسنده‌هاش "اسلیدن" و "لو" میذاره. بعد از گذشت ۱۴ ماه پلیس هیچ سرنخی نداره و تحقیقات مسکوت مونده. نویسنده‌ها با شروع پرسش و پاسخ به نتایج جالبی میرسن که پلیس ازشون اطلاعی نداشته. اما قاتل و دست‌اندرکارانش بلافاصله تلاش میکنن تا ماجرا با به قتل رسیدن این دو نویسنده به پایان برسه. پلیس یک بار دیگه پرونده رو باز میکنه و مشخص میشه ناپدید شدن این دختر جوان تنها بخش کوچکی از بقیه اتفاقات عجیبیه که رخ داده. 🎈اسپویلر:🎈 در نهایت قاتل کسیه که فکرشم نمی‌کنید
وحیده
کتاب روان و کوتاه و جذابی بود
یا محمد مصطفی
داستان پلیسی پیچیده ای بود خوب بود
مشکات ۱۳۱۴
داستان پر کشش و جالبی بود .ترجمه روانی داشت

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد