نظرات کتاب می خواهم چه کاره شوم؟
کتاب می خواهم چه کاره شوم؟ اثر آلن دوباتن

کتاب می خواهم چه کاره شوم؟

نظرات کاربران

Samane Ashrafi
کتاب دقیقا بهتون نمی‌گه چیکاره بشید، اما باعث می‌شه راجع به این که چه کاری بیشتر به دردتون می‌خوره به یک سری نتیجه برسین. کتاب روون و کوتاهیه ولی بیشتر به درد بچه‌ها و نوجوان‌های ۱۰-۱۸ سال می‌خوره و برای هدیه هم گزینه‌ی خوبیه. برای افراد بزرگ‌تر شاید حرف‌‌هاش کمی حوصله سر بر باشه و آدم با خودش بگه این رو که می‌دونستم! با این وجود حتی یک سری از نکته‌هاش و تمرین‌‌هاش برای افراد بزرگ‌تر هم جالبه. نکته‌هایی مثل اینکه مدرسه چه چیز‌هایی رو به ما یاد نمی‌ده که تو بازار کار بهش نیاز داریم یا پیدا کردن استعدادهایی که به سمت شغل ایده‌ آلمون هدایتمون می‌کنه.
سيد علي موسوي
خیلی ممنون خواهشا برای هر کتابی که خوندین نظر بدید به شخصه کاملا مفید بود نظرتون ممنون
StarShadow
برای نوجوانان و جوانان واقعا کتاب مفیدیه و به نظرم برای بزرگسالان میتونه باعث بشه که دیدگاهشون نسبت به زندگی کاری و شغلیشون عمیق تر و معنادار تر بشه. نکته ی قابل توجه، زبان کتابه.معمولا کتابای این مدلی که ریشه فلسفی دارن یا اموزشی هستن، بیان خسته کننده و خشکی دارن اما لحن این کتاب خیلی شیرین و جذاب بود جوری که خواننده ی کنجکاو رو تا اخر کتاب همراه خودش میکشونه. نویسنده ،خیلی قشنگ، اومده بیطرفانه تمام مسائل مربوط به انتخاب شغل رو برای مخاطب باز کرده و در مورد تمام جنبه های یک شغل خوب توضیح داده و گفته چرا! این کتاب علاوه بر اینکه کمک می‌کنه در مورد شغل ایندمون بهتر تصمیم بگیریم، با منطق نه چندان پیچیدش، در مورد خیلی چیزها شفاف سازی میکنه و تصویر غلطی که یک جامعه ثروتگرا از شغل های مثلا خوب برای جامعه ساخته رو در ذهن فردی که هنوز وارد دنیای کسب و کار نشده، درست میکنه. اما اینکه بعد از خوندن این کتاب واقعا شغل دلخواهتون رو پیدا کنید، به نظرم تنها پنجاه درصد احتمال داره.( این زیاد مهم نیست؛این موضوع تنها یکی از اهداف این کتابه) درسته کتاب در همه ی موارد داره حق میگه و تمام حرفاش درسته مخصوصا حرفهایی که در مورد پول در کتاب گفته شد. شخصا بعد از خوندن این کتاب،افکار من در مورد مشاغل تغییر کرد و خیلی دلم میخواد بتونم به این افکار عمل هم بکنم اما همیشه عمل کردن به همچین توصیه ها و نگرش های درستی خیلی سخته مخصوصا اونم توی کشور ما _که برای بیشتر افراد علاقه و شادی هیچ ارزشی توی انتخاب شغل نداره_ اما بازم هرچقدر سخت باشه غیرممکن نیست!
مرال
نسخه چاپی ۴۷ هزار تومن هست؛ الان ۳۹ تومن بوده که شده ۲۹ تومن بازم زیاده چه خبره برا پی دی اف ؟؟
Mahdi
اگر تا الان نخریدی الان با تخفیف شده ۳.۸ تومن
Sayna sedigh
ارزون شده الان 😁
Aref
بخونین که کشور به کارآفرینی نیاز داره الان. ترجمه نسبت به بقیه نسخه های موجود در طاقچه بهتره.(عالیه) درباره ی فلسفه شغل هم توضیح میده و کمک میکنه انتخاب بهتری تو شغل ایندت داشته باشی.
Vafadar
خب همون ۴۷ تومن قیمت کتاب چاپی میذاشتین خیال همه راحت میشد ... 😅
کاربر ۳۶۲۱۱۸۳
سلام من نسخه ی کتاب رو خریداری کردم ولی نمیتونم بازش کنم علت چیه
joziazkol
این کتاب مجموعه ای سوالات خوب و هوشمندانه درمورد مشاغل هست که بهتون دید و درک و انتظار درست و عاقلانه ای میده !! و پایان هر فصل تمریناتی داره درمورد اینکه اون بخش رو به خودتون مرتبط کنید و اطلاعاتی از ذهنتون بکشین بیرون که بتونین مدل علایقتون رو بدست بیارن..‌ در کل این کتاب سعی میکنه کمکتون کنه عاقلانه تر فکر کنین و الکی حرص نخورین اما بطور کل نظرم اینکه کتاب "شغل موردعلاقه" که یکی دیگه از کتابای آلن دوباتن هست و داخل لیست هست، کتاب خیلی بهتریه.
mahshid banoo
این کتاب میاد به زبان روان و کاملا علمی و منطقی، تمام نکاتی رو میگه ک باید بهش توجه کنیم تا نهایتا شغلی انتخاب کنیم ک ازش بیشترین رضایت رو داشته باشیم. ب درد کیا میخوره؟ چه جوونی ک اولین شغلشو میخواد انتخاب کنه. چه اونی که الان شاغله و فکر میکنه شغلش متناسب باهاش نیست و چه اونی که مشاغل مختلف رو امتحان کرده و الان سردرگمه. نکاتی ک گفته ماورایی نیست! ولی پرداختن به تمام نکاتی ک جسته و گریخته ممکنه بدونیم ، ب صورت منظم و ساده، و حتی پرداختن به احساساتی که اصلا نمیدونستیم اجازه داریم که داشته باشیم، باعث شده ک این کتاب از نظر من واقعا ارزش خوندن و وقت گذاشتن رو داشته باشه.
B.A.H.A.R
من به همه ی نوجوان هایی که فکرشون به این مشغوله که در آینده میخوان چیکاره بشن‌توصیه ش میکنم . نکته های زیادی رو بهم یاد داد و این کتاب دیگاهی از یه بعد دیگه نسبت به دنیای اطراف بهتون میده . 💜
کاربر ۴۳۱۴۶۷۵
موضوعات کتاب به نظر من خیلی بدیهی و ساده بودن و هیچ چشم انداز روشنی برای اینکه زندگی شغلی تون رو متحول کنید نداشت. البته شاید مناسب سن من نبود و انتخابش اشتباه بود
SD
در کل چیزایی رو گفته که هم واضحه هم خسته کننده و خیلی به شما توی انتخاب شغل کمک نمیکنه .و میتونست در دو صفحه خلاصه بشه کل کتاب

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد