نظرات درباره کتاب چنان ناکام که خالی از آرزو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب چنان ناکام که خالی از آرزو اثر پتر هاندکه

نظرات کاربران درباره کتاب چنان ناکام که خالی از آرزو

۳٫۳
(۱۲)
fateme
کتاب خوبی بود. در مورد رنج و مرارت یک زن در طول زندگیش بود و این داستان توسط پسرش به نگارش در اومده. در واقع این کتاب شرگذشت و زندگی مادر پتر هاندکه هست که زندگی سختی رو پشت سر گذاشته و پتر هاندگه تصمیم گرفته بعد از مرگ مادرش این کتاب رو بنویسه.
محمد شمسی
به نظر من این کتاب یا ترجمه خوبی نداره یا ویراستاری خوبی نداشته. این کتاب میتونست خیلی تأثیرگذار تر از این که هست باشه ولی متاسفانه به گاها به شدت گنگ و خسته کننده هست
کاربر 4412484
بسیار ترجمه کتاب ضعیفه امیدواریم مترجم دیگری زحمت این امر رو بر عهده بگیرند
حسین تیموریان
این دیگه چه سبک ویرایش و ترجمه است؟
Amir Reza Rashidfarokhi
کتاب روایت زندگی واقعی مادر نویسنده است و نویسنده تلاش کرده با بی‌طرفی گذار از آلمان درگیر جنگ را تا دوران سکون بعد از جنگ به خوبی برای یک زن، مادر و همسر آلمانی نشان دهد. مرور استحاله‌ی زندگی مادر نویسنده در پاره‌ای از موارد؛ دگرگونی زندگی زن ایرانی را در دوران اخیر در ذهن متبادر می‌کند. ترجمه بسیار دقیق انجام شده آنقدر که گاهی از فصاحت ترجمه در راستای انعکاس دقیق کلمات از آلمانی به پارسی کاسته شده است ولیکن از دید من آزاردهنده نبود. از نقاط قوت این ترجمه؛ برگردان از خود زبان آلمانی است که زبانی پرجزئیات و پرمایه است. در کل برای من جذاب و آیینه‌ای از دوران گذار در جامعه خودمان است.

حجم

۸۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۸۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد