بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عادت مربی گری | طاقچه
کتاب عادت مربی گری اثر مایکل بانگی استانیر

بریده‌هایی از کتاب عادت مربی گری

۲٫۹
(۷)
سؤال «خب دیگه چی؟» آن‌قدر سودمند است که می‌توانید در هر زمینه‌ای از آن بهره‌مند شوید. به عنوان مثال: - وقتی سؤال «به چه چیزی فکر می‌کنید؟» را مطرح کردید وطرف مقابل به شما پاسخ داد، سؤال «خب دیگه چی؟» رامطرح کنید. - وقتی کسی در مورد اقداماتی که می‌خواهد انجام دهد به شما می‌گوید، سؤال «خب دیگه چیکار می‌تونی بکنی؟» را از او بپرسید. - وقتی می‌خواهید به موضوع اصلی پی ببرید و سؤال «چالش اصلی که در اینجا با آن مواجه هستی چیست؟» را می‌پرسید و طرف مقابل، پاسخی مبهم به شما می‌دهد، با پرسیدن سؤال «خب با چه چالش‌های دیگه‌ای مواجه هستی؟» تلاش کنید تا به عمق موضوع پی ببرید.
esrafil aslani
چرچیل می‌گوید: «ما ساختمان‌های خود را می‌سازیم و سپس آن ساختمان‌ها به زندگی ما شکل می‌دهند.»
محمد نصیری
خواندن این کتاب، مکالمات شما با زیردستان‌تان، افرادی که از شما تأثیر می‌پذیرند و نیز افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنید، تغییر خواهد کرد. کنجکاو خواهید بود، هیولای درون‌تان را که در تلاش برای نظر دادن است آرام خواهید کرد، و به افراد کمک خواهید کرد که به سرعت مسیر خود را بیابند. البته شما نیز نظرات خود را به میزان لازم و در زمان مناسب ارائه خواهید داد.
محمد نصیری
‫دن کویل، برای نگارش کتاب راز استعداد۳، درمورد اینکه چرا برخی از قسمت‌های خاص جهان، نقاط طلایی تولد استعدادهایی در یک زمینه خاص هستند، تحقیق کرد: برزیل و فوتبال، مسکو و تنیس بانوان، نیویورک و موسیقی. یک عامل کلیدی در هر یک از این مکان‌ها، اشراف داشتن بر نحوه تمرین خوب بود و کویل به این مسئله به عنوان «تمرین عمیق» اشاره کرده است.
محمد نصیری

حجم

۱۵۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱۵۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد