بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بلک بری هملت | طاقچه
کتاب بلک بری هملت اثر ویلیام پاورز

بریده‌هایی از کتاب بلک بری هملت

انتشارات:نشر نو
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأی
۳٫۲
(۹)
چه سود از هوشمندیِ ابزارها اگر ما خود هوشمند نباشیم؟
AM1648
دانشمندان با روش‌های دقیق علمی و آماری، در طول یازده سال حدود ۱۲۶ هزار خبر راست و دروغ را به تعداد چهار میلیون و پانصد هزار بار در شبکهٔ اجتماعیِ توئیتر در میان حدوداً سه میلیون نفر منتشر کردند. این تحقیق نشان داد که دروغ، در تمام موضوعاتِ دسته‌بندی‌شده، صدبرابر بیشتر از مطالب راست منتشر می‌شود.
AM1648
خیال نکنید برای برآوردن نیازهایتان بهترین ابزار جدیدترین ابزار است.
AM1648
ما صدای دیگران را می‌شنویم و به‌جای صدای خود با این صداهاست که هدایت می‌شویم. دیگر مانند قبل به‌آسانی به درون نظر نمی‌افکنیم. به یک معنا، دنیای دیجیتال تماماً باعث تشخص ما در میان دیگران است. دیگر هر کسی که یک رایانه دارد می‌تواند صاحب یک وبلاگ باشد و امکانات مخصوص ابراز اندیشه برای هر شخص بی‌اندازه است. اما این ابراز فکر و عقیده تماماً درون جمعیت دیجیتال است و همین جمعیت چارچوب آن را مشخص و تعریف می‌کند. این کارْ ما را واکنش‌پذیرتر و اندیشه‌مان را به دیگران وابسته‌تر می‌کند. متصل بودن به جمعیت در تمام روز روش خاصی برای گذرانِ زندگی شده است.
محمدرضا فرهادی
آنچه در چرخهٔ تولید و مصرف فدا شده بود، اصلِ زندگی بود.
محمدرضا فرهادی
دیگر هیچ‌کس در هیچ مکان و زمانی از دیگران جدا نیست. ما همیشه و همه جا در دسترسیم. امروزه هرکسی، هر جا و در هر لحظه‌ای که اراده کند، می‌تواند با ما گفت‌وگو کند. فقط کافی است گوشی در دستمان باشد. آیا این همیشه خوب است؟
AM1648
هر بار هم که ابزار جدیدی ظهور کرده است، همین معضلاتی را ایجاد کرده که ما امروزه با آن روبه‌روییم -مسئله عبارت است از: مشغله، کثرتِ بارِ اطلاعات و این احساسِ ازکف‌رفتنِ مهار زندگی.
محمدرضا فرهادی

حجم

۳۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۳۸۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد