بریده‌های کتاب رازهای اعتماد به نفس
کتاب رازهای اعتماد به نفس اثر جی. دونالد والترز

کتاب رازهای اعتماد به نفس

۳٫۵
(۴)
راز اعتماد به نفس در این است که به خاطر آزمون‌هایی که در تو شوق زندگی به وجود می‌آورند، شاکر باشی، زیرا این آزمون‌ها قدرت و خرد تو را زیاد خواهند کرد.
ali_safari
راز اعتماد به نفس در این است که هدفت جلب رضایت خدا و رضایت وجدانت باشد، نه جلب رضایت مردم.
ali_safari
راز اعتماد به نفس در این است که نگذاری علف هرزۀ احساس گناه در باغ زیبای ایمانی که به خود داری، رشد کند. همۀ آدم‌ها اشتباه می‌کنند. هر گاه در تو احساس گناه به وجود آمد، ماهیت آن را تغییر بده و دفعۀ بعد، با استفاده از اثر آن، کار را بهتر انجام بده.
ali_safari
در ورزش کافی، نفس عمیق، صاف نشستن و صاف ایستادن و تغذیۀ مناسب است. از سبزیجات و میوه‌ها بیشتر از گوشت در غذاهایت استفاده کن. جسم سالم، خلق و خوی سالم ایجاد می‌کند.
ali_safari
راز اعتماد به نفس در این است که خود را از چشم دیگران قضاوت نکنی. در خود تعمق کن. تلاش کن و نتیجه را با آرامش بپذیر. یادت باشد که بزرگ‌ترین قاضی‌ای که همۀ اعمالت را در نظر دارد در وجود خود توست.
ali_safari
راز اعتماد به نفس در این است که شخصیت‌ات را تعالی ببخشی و از اثرات آن به دیگران نیز سود برسانی. شادی، رضایت و موفقیت آنها را شادی، رضایت و موفقیت خودت بدانی.
ali_safari
راز اعتماد به نفس در این است که از دیگران توقع بیجا نداشته باشیم. زیرا تنها در این صورت است که یاد می‌گیریم از خودمان هم انتظار بیجا نداشته باشیم.
ali_safari

حجم

۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد