بریده‌های کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود
کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود

انتشارات:انتشارات هلال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۷ رأی
۴٫۷
(۷)
تحریف‌کنندگان ادیان آسمانی و کلام وحیانی انبیای الهی، با طرحی از پیش و با خود بنیادی تاریخ گذشته بر انبیاء را به گونه‌ای نوشتند که بر مبنای آن, به تاریخ آینده شکل دلخواه بدهند. این عمل یادآور فرازی از رمان معروف «۱۹۸۴» جورج اورل است. آنجا که می‌نویسد: کسی که گذشته را کنترل کند، آینده را کنترل می‌کند و کسی که حال را کنترل کند، گذشته را کنترل می‌کند.
255
«بنی‌اسرائیل» یک معنا را خوب درک کرده و همواره میان اعمال خرد و جزئی و مقاصد کلّی و دوردست, نسبت را کشف و حفظ کرده است. برای این امر، نیازمند دلایل و شواهد فراوان نیستیم. تفوّق و برتری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یهود در حوزه بزرگ فرهنگی و تمدّنی عصر حاضر و انزوای جمیع حوزه‌های فرهنگی سنّتی شرقی و به حاشیه رانده شدن آنها, خود نشان از این ادّعا دارند.
کاربر ۷۸۰۳۷۰
این از سنّت ثابت خداوندی است که هر قومی و هر فردی، در همین جهان مادّی، نتیجه همّت و تلاش خود را می‌تواند تجربه کند، حتّی اگر کافر یا مشرک باشد. خداوند به هیچ قومی تعهّد نسپرده که از مسیر اعجاز، جبران‌کننده تنبلی‌ها، ندانم‌کاری‌ها، بی‌نظمی‌ها و غفلت‌های آنان باشد
s.sharifi
به‌رغم همه سلطه یهودیان، ذیل فراماسونری جهانی و سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های دست‌نشانده، برای این اشرار، یک گام تا آخرین منزل باقی مانده است. «نظم نوین جهانی» و «جهان تک‌حکومتی» که بر استوانه آشوبی در ابعاد جهانی، در موقعیّتی که راه فرار و خلاصی از بحران بر جمیع ملّت‌ها و دولت‌ها بسته می‌نماید، برکشیده خواهد شد: «نظم از میان آشوب».
255
تمدّن مدرن، ما به ازای خارجی و تجسّم رویکرد یهود به عالم و آدم است. مگر جز این است که جمیع فرهنگ‌های سنّتی و مذهبی غیریهودی، حاشیه نشین و فاقد اثر کلّی در جمیع مناسبات فردی و اجتماعی، فرهنگی و تمدّنی معاصر و مدیریت جهانی است؟
s.sharifi

حجم

۲۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد