بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اوج | طاقچه
کتاب اوج اثر آندرس اریکسون

بریده‌هایی از کتاب اوج

۳٫۸
(۹)
در این دنیای مدرن، دیگر منطقی نیست که گمان کنیم افراد با قابلیت‌های ثابتی به دنیا آمده‌اند، در عوض؛ قابلیت مانند یک ظرف قابل گسترش است که با کارهای مختلفی که در طول زندگی انجام می‌دهیم، شکل می‌گیرد. یادگیری روش دستیابی به پتانسیل‌های درونی نیست، بلکه راهی برای بهبود آن‌هاست.
mehdiesmaeilinasab
گلدویل یک نکته را به‌درستی بیان کرد که به دلیل اهمیتش، ارزش تکرار دوباره را دارد: توانمندی در هر رشته‌ای به سال‌ها تلاش نیاز دارد. شاید دقیقاً ده‌هزار ساعت تمرین نیاز نداشته باشد، بلکه زمان بیشتری بخواهد.
Armindokht H.S
طور کلی، تمرین سنجیده و انواع دیگر تمرینات که برای دستیابی به هدف مشخصی تعریف شده، شامل فعالیت‌های فردی است که برای تقویت ابعاد بخصوصی در عملکرد طراحی شده‌اند.
Armindokht H.S
تمرین سنجیده برای هر کسی است که رؤیایی دارد. برای هر کسی که می‌خواهد نقاشی کشیدن، برنامه‌نویسی، شعبده‌بازی، ساکسوفون نواختن یا نگارش «بزرگترین رمان‌های آمریکا» را انجام بدهد. برای هر کسی که می‌خواهد در پوکر، مهارت‌های سافت‌بال، فروشندگی یا آواز خواندن پیشرفت کند. برای تمام کسانی که می‌خواهند کنترل زندگی‌شان را به دست بگیرند، قابلیت‌های‌شان را بسازند و به این باور تن ندهند که لحظهٔ کنونی و در همین وضعیت، همه چیز خوب است.
Armindokht H.S
از طرف دیگر، سخت تمرین کردن در مدت طولانی منجر به فرسودگی و یادگیری ناکارآمد می‌شود.
کاربر ۱۲۷۵۶۱۲

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۳۱۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد