بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نوپای خود را به دنیا بیاور | طاقچه
کتاب نوپای خود را به دنیا بیاور اثر رید هافمن

بریده‌هایی از کتاب نوپای خود را به دنیا بیاور

۳٫۰
(۲)
یادتان باشد که در زندگی چندین مدال طلا وجود دارد؛ اگر تلاش کنید که در همه چیز بهترین و از همه‌کس بهتر باشید، آن‌وقت در هیچ کاری بهترین نخواهید بود و از هیچ کسی هم سبقت نمی‌گیرید. سعی کنید در صنعت خودتان و صرفاً در مهارت‌های ویژه‌ای که دارید، با رقیبان محلی رقابت کنید.
mehrnaz
برای کارهایی که نیازمند تجربه کار مرتبط هستند شما چگونه اولین تجربه را به دست می‌آورید؟ راه حل من: ابتدا به‌طور رایگان کاری را در این زمینه انجام بده. من، مدیر بخش مدیریت محصول در شرکت اپل، که جیمز آیزاکس نام داشت، را پیدا کردم و به او گفتم که چند ایده تولید محصول دارم.
mehrnaz
اگر می‌خواهید در بازار کار از سایر افراد حرفه‌ای متمایز باشید، اولین قدم این است که بتوانید این جمله را کامل کنید: «یک شرکت مرا از میان سایر افراد حرفه‌ای استخدام می‌کند زیرا...».
mehrnaz
برنامه‌ریزی و وفق‌پذیری به معنای تفکر دقیق در مورد آینده است. چسبیدن به اولین شغل با حقوق خوب یا با پرستیژ بالا ممکن است رضایت سریعی به‌وجود آورد، اما شما را به ایجاد کاری با معنا نزدیک نخواهد کرد. هدفی که با برداشتن یک قدم به دست می‌آید، احتمالاً خیلی با معنا نیست
Masoud Ramfar
اهمیت دادن به یک کار، خیلی خوب است اما وقتی که فقط همان یک کار برای شما همه چیز می‌شود، شما به شدت آسیب‌پذیر می‌شوید و وقتی که برنامه خود را تغییر می‌دهید و برنامه B را دنبال می‌کنید، گرفتار بحران هویت خواهید شد.
mehrnaz
مهم نیست که نیاز چیست، شما تنها در صورتی می‌توانید یکی از بهترین افراد در رقابت باشید که نقاط قوت و اشتیاق شما نیز در همان مسیر باشد.
mehrnaz
دنبال علایق ارزشمندتان باشید اما حواستان به میزان دارایی و واقعیت‌های بازار هم باشد.
mehrnaz

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد