بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه | طاقچه
کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس

بریده‌هایی از کتاب استارت آپ نوپای هفت روزه

نویسنده:دن نوریس
انتشارات:نشر کتاب کوچه
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأی
۴٫۳
(۴)
به دنبال تولید یک محصول فیزیکی هستید؟ به نظرتان بهتر نیست ابتدا با فروش محصولات یک نفر دیگر بازخوردهای واقعی مردم را ببینید تا بر اساس فرضیات خود پیش نروید؟ افرادی که با فرضیات پیش می‌روند، ماه‌ها یا حتی سال‌ها برای برنامه‌ریزی و اجرا وقت می‌گذارند. بعد تازه متوجه می‌شوند که این کار خوبی برای شروع نبوده است.
kia
تا شروع نکنید، یاد نمی‌گیرید «جشن گرفتنِ موفقیت، کار خوبی است؛ ولی مهم‌تر از آن توجه کردن به درس‌های شکست است.»
kia
بنا برگفتهٔ استیو جابز: «تا زمانی که چیزی را به مردم نشان ندهید، نمی‌دانند که چه می‌خواهند.» یا به عبارت دیگر: تا زمانی که مردم مجبور به هزینه کردن نباشند، نمی‌توان فهمید که چه چیزی را نمی‌خواهند و دوست ندارند.
kia
به عنوان یک کارآفرین، دلایل شکستم برایم آشکار شد. به جای این که بر اساس اطلاعات واقعی تصمیم‌گیری کنم، طبق فرضیات پیش می‌رفتم
kia
سرعت عمل در مراحل اولیهٔ استارت‌آپ، به طور کلی، به معنای وقت گذاشتن روی مسائلی است که احتمال مشتری‌زایی را افزایش می‌دهد
kia
با هزاران هزار کارآفرین کار کرده‌ام. بی‌تردید، بزرگترین اشتباه آن‌ها این است که ذهن خود را بیش از حد درگیر ایده و طرح می‌کنند و به افرادی که قرار است محصولات آن‌ها را با رضایت کامل خریداری کنند، توجه کافی ندارند.
kia
نگرش استارت‌آپ هفت روزه این است که شما طی هفت روز کار را راه‌اندازی کنید. وقت خود را برای ساختن چیزی که نمی‌دانید مردم آن را می‌خواهند یا نه، هدر نمی‌دهید. وقتی هدف زمانی یک هفته را برای خود تعیین می‌کنید، هر فرضیه‌ای را زیر سؤال می‌برید و راهی برای عملی کردن آن پیدا می‌کنید.
kia
بدون تردید وقتی مجبور به انجام کاری- هر چند زودگذر - باشیم، بازدهی بهتر خواهد شد.
kia
نیروی حرکت، یکی از بخش‌های کلیدی یک استارت‌آپ موفق است. کسب و کارهای بی‌شماری بوده‌اند که بعد از یک تبلیغ پر هیاهو برای راه‌اندازی، نابود شدند. چون دیگر نیرویی برای ادامهٔ کار برای‌شان باقی نمانده بود.
kia
به خاطر داشته باشید راه‌اندازی سریع، چیزهای زیادی را هم به خطر می‌اندازد و شما باید قدرت سازش داشته باشید. وقتی خود را متعهد می‌کنید طی هفت روز، کاری را راه‌اندازی کنید، باید ذهنیّت خود را نسبت به چیزی که واقعاً می‌خواهید شروع کنید، تغییر دهید.
kia

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱۳۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲صفحه بعد