بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ | صفحه ۵۰ | طاقچه
کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ اثر استفان گایز

بریده‌هایی از کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۶۰ رأی
۴٫۰
(۱۱۶۰)
وقتی برای خود معیاری در نظر می‌گیرید که هر بار، می‌توانید با اعتماد به نفس کامل به آن برسید، دیگر نگران آن نخواهید بود که پس از رسیدن به آن، چه خواهد شد.
مریم
کمال‌گرایی با بیش از اندازه محافظت کردن از ما در برابر اشتباهات و شکست‌هایی که ممکن بود ناکامی‌هایی کوتاه مدت و اما کامیابی‌هایی بلند مدت به ارمغان آورند، در طولانی مدت ما را ضعیف می‌کنند.
amir hossein kamali
روزی یک دقیقه به تمام موارد لیست زیر فکر کنید و سعی کنید برایشان اهمیت قائل شوید. - به نتایج اهمیت ندهید، به انجام کار اهمیت دهید. - به مشکلات اهمیت ندهید، به این اهمیت دهید که با وجود آن‌ها، پیشرفت کنید یا اگر باید مشکلی را حل کنید، بر راه‌حل‌اش تمرکز کنید. - اهمیت ندهید که مردم چه فکری می‌کنند. به این اهمیت دهید که می‌خواهید چه کسی باشید و چه کاری انجام دهید. - کمتر به درست انجام دادن اهمیت بدهید. بیشتر به انجام دادن کار اهمیت دهید. - کمتر به شکست اهمیت بدهید. به موفقیت اهمیت دهید. - کمتر به زمان‌بندی اهمیت بدهید. به خودِ کار اهمیت بدهید.
گیتی یوسفی
کمال‌گرایی، شاخص آگاهی‌تان را تا درجات زیادی بالا می‌برد، تا نقطه‌ای که با عملکرد ناآگاهانه‌تان تداخل پیدا می‌کند و این تاثیر منفی‌ای بر خلاقیت، تمرکز، و دیگر فعالیت‌هایی که به صورت ناآگاهانه انجام می‌دهیم، می‌گذارد.
~ɢʟᴀꜱꜱ ꜰᴀɢɴᴇʀ
بیایید برای ترس‌هایمان همان احترامی را قائل شویم که یک جنگجو برای دشمنی قدر، قائل می‌شود. به جای قدم گذاشتن در مسیر افزایش میل و انگیزه، قصد داریم از راهکار کاهش ترس استفاده کنیم. استفاده از یک شیوه تاکتیکی سه جانبه که خنجری بر قلب ترس وارد کرده و به ما می‌آموزد که نترسیم. از طرز فکر دوگانه استفاده می‌کنیم: نه تنها بسیار اثربخش بوده و کاربردی آسان دارد، بلکه از آنچه که به نظر می‌رسد، جالب‌تر است و به خوبی می‌تواند همان تکه طلایی باشد که از این کتاب خواهید کند.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
«اگر شخص کمال‌گرا، به خود اطمینان نداشته باشد که بتواند کاری را در سطح عالی انجام دهد، فعالیت‌های بسیار کمی در لیست کارهای او قرار می‌گیرند.»
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
مردم به دو دلیل عمده در پی تایید شدن هستند: ۱. آنها اعتماد به نفس و عزت نفس ندارند و بنابراین در پی آنند که دیگران این خصوصیات را به آنها بدهند. افرادی که اعتماد به نفس ندارند به دنبال این هستند که برای کارهایشان از دیگران اجازه بگیرند و این بدان معناست که به نظرات دیگران بیشتر از نظر خودشان اهمیت می‌دهند. به یاد داشته باشید، وقتی شخص دیگری آن را به شما می‌بخشد، دیگر نامش اعتماد به نفس نیست.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
۴. فعال باشید. بزرگ‌ترین مشکل نشخوار کنندگان ذهنی، غیرفعالی است. اگر ذهن‌تان در گذشته مانده است، ممکن نیست که بتوانید به نحوی مؤثر، بر چیزی در زمان حال تمرکز کنید
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
نشخوار ذهنی می‌تواند تبدیل به واکنش همیشگی شما در مورد اتفاقات ناخوشایند شود که این وضعیت در طول زمان، بدتر نیز خواهد شد. وقتی اوضاع خراب می‌شود، مردم فکر اتفاقات پیش آمده را هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها در ذهن خود نشخوار می‌کنند.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
شما اجازه دارید که اشتباه کنید حتی وحشتناک‌ترین اشتباهات را زیرا شما یک انسان هستید.
yumi

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۴۹۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان