بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب | طاقچه
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۳.۸از ۳۰ رأی
۳٫۸
(۳۰)
مهم نیست که چه‌قدر باهوش هستی یا نیستی؛ باید نداشتنِ تجربه، مهارت، هوش،‌ یا تواناییِ ذاتی خودت را با سخت‌کوشی و تلاش زیاد جبران کنی. اگر رقیبت از تو باهوش‌تر، بااستعدادتر، یا باتجربه‌تر است، فقط باید سه یا چهار برابر سخت‌تر از او کار کنی؛ آن وقت می‌توانی به‌راحتی شکست‌اش بدهی!
آتنا مهرانفر
شاید معتقدی که ازاساس آدم بدشانسی هستی؛ ولی این هم فقط یک بهانهٔ دیگر است و بس!
بهآر
آیا پرتاب‌های آزاد را در بازی از دست می‌دهی؟ یک ماه هر روز هزار پرتاب آزاد تمرین کن. در دریبل زدن با پای چپت عالی نیستی؟ روزی سه ساعت دریبل زدن تمرین کن. نمره‌هایت در ریاضی پایین است؟ بنشین و شب و روز ریاضی بخوان، معلم خصوصی بگیر، و تمام تابستان جان بکَن تا نمرهٔ خوب بگیری. خلاصه بهانه بی‌بهانه! اگر در چیزی خوب نیستی، سخت‌تر کار کن،
آتنا مهرانفر
نقل است که مردی سوار بر اسب داشت چهارنعل می‌تاخت. به نظر می‌رسید دارد به سمت مقصد خیلی مهمی می‌رود. مردی از کنار جاده فریاد زد: «کجا داری می‌روی؟» سوارکار جواب داد: «نمی‌دانم. از اسب بپرس!» این داستان زندگی اکثر آدم‌هاست؛ آن‌ها سوار بر اسب عادت‌هایشان می‌تازند، بی‌آن‌که اصلاً بدانند دارند به کجا می‌روند! وقتش رسیده که عنان اسب عادت‌هایت را به دست بگیری، و زندگی‌ات را در مسیری پیش ببری که واقعاً می‌خواهی.
کاربر ۲۵۴۰۳۶۲
«مهم نیست که چه‌قدر باهوش هستی یا نیستی؛ باید نداشتنِ تجربه، مهارت، هوش،‌ یا تواناییِ ذاتی خودت را با سخت‌کوشی و تلاش زیاد جبران کنی.
کاربر ۲۵۴۰۳۶۲
‫«کسی باش که ‹نه› می‌گوید. همرنگ جماعت شدن افتخاری ندارد! آن آدم متفاوت باش، آن آدم استثنایی.»
کاربر ۶۴۶۷۱۹۲
می‌دانی چرا مربیان المپیک دستمزدهای بالایی دارند؟ چون هر تمرینی، هر کالری، و هر ذره مواد غذایی ورزشکارانشان را ردگیری و ثبت می‌کنند. تمام برنده‌ها به‌نوعی ردیاب هستند! اکنون ازت می‌خواهم که تو هم با همین قصد ـ یعنی، برای قرار دادن هدف‌هایت در معرضِ دیدت ـ زندگی‌ات را ردگیری و ثبت کنی.
عبدالوهاب
همرنگ جماعت شدن افتخاری ندارد! آن آدم متفاوت باش، آن آدم استثنایی.»
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
«کسی باش که ‹نه› می‌گوید. همرنگ جماعت شدن افتخاری ندارد! آن آدم متفاوت باش، آن آدم استثنایی.»
Mehdi Abdollahi
اسکات باش ـ چند قدم کوچکِ به ظاهر کم‌اهمیت را که می‌توانی هر روز برداری بنویس؛ قدم‌هایی که می‌توانند زندگی‌ات را به مسیر جدید و مثبتی بکشانند.
عبدالوهاب

حجم

۴۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۴۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
۲۶,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۷صفحه بعد