بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فراری | طاقچه
کتاب فراری اثر هارلن کوبن

بریده‌هایی از کتاب فراری

۳٫۷
(۱۱)
شیاطین هیچ‌وقت نمی‌میرند. رازها هم همین‌طور.
فهیم
پول خوشبختی نمی‌آورد، اما... خب، این حرف چرند است. پول، تقریباً خیلی بیشتر از هر چیز دیگری که ممکن است بتوانید کنترل کنید، می‌تواند ایدئال فریبنده‌ای را به وجود آورد که نامش را شادی می‌گذاریم و می‌تواند آن را افزایش دهد. پول استرس را کاهش می‌دهد. آموزش بهتر، غذای بهتر و پزشکان بهتر را فراهم می‌کند و باعث آرامش ذهن می‌شود. پول آرامش و آزادی را به همراه می‌آورد؛ تجربیات و تسهیلات در اختیارتان قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر، به شما زمان می‌دهد؛
استودیوس
من چیزهای عجیبی دیدم و بدی باقی می‌مونه. بدی از بین نمی‌ره. شما بدی رو دفن کنی، خودش راهش رو به بیرون باز می‌کنه. بدی رو بندازی وسط اقیانوس، درست مثل یه موج جزرومد بهت برمی‌گرده.
فهیم
«مردم می‌گن دانشکده دنیایی به روی شما باز می‌کنه. البته در برخی موارد درسته. اما در اغلب موارد برعکسه. وقتی که دانشکده رو ترک می‌کنین، به این نتیجه می‌رسین که کاری نمی‌تونین انجام بدین. حق انتخاب‌های شما بی‌شماره. واقعیت اینه که اونجا حق انتخاب‌های شما روزبه‌روز کمتر می‌شه. زمانی که فارغ‌التحصیل می‌شین، دوباره واقعیت به سراغتون می‌آد.»
فهیم
دانشجویان، درحالی‌که بیشترشان سرشان را پایین انداخته بودند، باعجله از کنارش می‌گذشتند. او دائم می‌دید که چطور این جوانان به صفحهٔ کوچک موبایلشان خیره شده بودند، یا هدفون در گوششان گذاشته بودند، طوری که می‌خواستند دنیا را خفه کنند تا بتوانند با مردم در ارتباط باشند و بااین‌حال باز هم کاملاً تنها بودند، نسل او هم به همان اندازه بد بود، پس مشکل کجا بود؟
فهیم
وقتی که موقعیت و وضعیت بدی به وجود می‌آید، وقتی که چیزی این‌قدر سیاه به روح فرزندت حمله می‌کند، فقط می‌توانی از خودت بپرسی که کجای راه را اشتباه رفته‌ای.
فهیم

حجم

۳۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۳۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد