بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب به فردی تأثیرگذار تبدیل شوید | طاقچه
کتاب به فردی تأثیرگذار تبدیل شوید اثر جان. سی مکسول

بریده‌هایی از کتاب به فردی تأثیرگذار تبدیل شوید

۳٫۰
(۱)
"اگر با شخص بر اساس عملکرد همیشگی‌اش رفتار کنید او را بدتر می‌کنید. اگر با او بر اساس آنچه که می‌تواند باشد رفتار کنید او را تبدیل به آدمی کرده‌اید که باید باشد."
بهار
شما نمی‌توانید هم زمان با مخالفت با دیگران بر آن‌ها نفوذ کنید.
بهار
اگر می‌خواهید فردی تاثیرگذار باشید بهتر است مسیر صداقت را انتخاب کنید زیرا سایر مسیرها در نهایت منجر به نابودی می‌شود.
بهار
نه تنها صداقت بهترین دوست شماست، بلکه بهترین دوستی است که دوستان شما دارند. وقتی دوستان اطراف شما بدانند که شما فردی صادق هستید، آن‌های می‌دانند که می‌خواهید بر آن‌ها تاثیر بگذارید تا ارزش زندگی آن‌ها را افزایش دهید. آن‌ها نباید دربارهٔ انگیزه‌های شما نگران باشند.
بهار
توماس جفرسون، سخنی خردمندانه می‌گوید: "خداوند این نکته را تصدیق می‌کند که مردان پایبند به اصول باید جزء افراد اصلیِ کشور باشند."
بهار
شخصیت در بحران ساخته نمی‌شود فقط آنچه وجود دارد افشا می‌شود. هرآنچه که در گذشته انجام داده‌ای و هر آنچه که انجام دادنش را نادیده گرفته‌اید در زمان فشار و بحران، مشخص می‌شود.
بهار
برای هر کس که با او ارتباط برقرار می کنید، الگوی صداقت و درستی باشید. افراد زندگی‌تان را پرورش دهید تا احساس ارزشمندی کنند. به آنها نشان دهید که به توانایی‌هایشان ایمان دارید. با این کار، خودشان هم به توانایی‌هایشان ایمان می‌آورند. به آنها گوش دهید تا بتوانید روابط خوبی را با آنها برقرار کنید. آنها را درک کنید تا بتوانید به تحقق رویاهایشان کمک کنید. آن‌ها را ارتقا دهید تا استعدادهایشان شکوفا شود. آن‌ها را در لحظات سخت و دشوارزندیگی هدایت کنید تا زمانی که خودشان بتوانند از عهدهٔ این کار برآیند.
Abolfazl Hosseinzadeh
فردی تاثیرگذار بودن یعنی: برای هر کس که با او ارتباط برقرار می کنید، الگوی صداقت و درستی باشید. افراد زندگی‌تان را پرورش دهید تا احساس ارزشمندی کنند. به آنها نشان دهید که به توانایی‌هایشان ایمان دارید. با این کار، خودشان هم به توانایی‌هایشان ایمان می‌آورند. به آنها گوش دهید تا بتوانید روابط خوبی را با آنها برقرار کنید. آنها را درک کنید تا بتوانید به تحقق رویاهایشان کمک کنید. آن‌ها را ارتقا دهید تا استعدادهایشان شکوفا شود. آن‌ها را در لحظات سخت و دشوارزندیگی هدایت کنید تا زمانی که خودشان بتوانند از عهدهٔ این کار برآیند. با آن‌ها ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به پیشرفتشان کمک کنید. به آن‌ها قدرت و اختیار دهید تا بتوانند همان فردی شوند که باید باشند. رهبران بیشتری را تکثیر کنید تا نفوذتان به واسطهٔ دیگران بیشتر شود.
راضیه
اگر می‌خواهید بر زندگی دیگران نفوذ کنید، از پرورش آن‌ها شروع کنید، بسیاری از افراد به اشتباه فکر می‌کنند برای آنکه به عنوان فردی تاثیرگذار مطرح شوند باید شخصی قوی باشند، اشتباهات دیگران را اصلاح کنند، نقاط ضعفی را مشخص کنند که خود افراد قادر به دیدن آن نیستند و همچنین از آن‌ها انتقاد کنند
بهار

حجم

۱۰۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۱۰۳٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد