بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید اثر جوئل اوستین

بریده‌هایی از کتاب بهتر فکر کنید؛ بهتر زندگی کنید

نویسنده:جوئل اوستین
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۲از ۲۵ رأی
۴٫۲
(۲۵)
بگذارید آن‌ها هرچه می‌خواهند بگویند، شما کنترل خاک خودتان را در دست دارید،
Anisa
شما تبدیل به چیزی می‌شوید که باور دارید
آسمان شب
در این دوران مدرن می‌توان این‌طور گفت «برخی به پول خود تکیه می‌کنند، برخی به شغل خود امید دارند، برخی به آن‌چه اقتصاددانان می‌گویند توکل می‌کنند. اما توکل ما به خدایی است که همهٔ این‌ها را خلق کرده. نام او خدای تأمین‌کنندهٔ نیازها است»
hadi
آن‌چه در اوقات سختی به زبان می‌آورید می‌تواند شما را بسازد یا شما را بشکند.
hadi
شیر می‌داند که وقتی آن حیوان بخواهد زایمان کند به هدفی ساده تبدیل می‌شود زیرا آن حیوان نمی‌تواند از خودش دفاع کند. برای همین شیر در واقع منتظر آن مادر می‌ماند تا زمان زایمان برسد و بعد نه تنها به مادر، که به نوزاد او هم حمله می‌کند. در زندگی هم همین اصل جاری است. همان لحظه که می‌خواهید وعده‌هایی که خداوند در قلبتان قرار داده را به دنیا آورید، با بزرگ‌ترین حملات رو به رو می‌شوید. شیطان صبر می‌کند تا شما نزدیک ترفیع گرفتن، نزدیک موفقیت‌های بزرگ باشید. او زمانی ضربه می‌زند که شما در شرف قدم گذاشتن به سطح جدیدی هستید. تعجب نکنید اگر با مشکلاتی رو به رو می‌شوید یا ناامیدی و دلشکستگی برایتان رخ می‌دهد. شاید آن دوستتان که خیلی رویش حساب می‌کردید غائب باشد یا همه‌چیز خیلی طولانی‌تر از آن چیزی شده که انتظار داشته‌اید. همهٔ این‌ها یعنی به دنیا آوردن آن‌چه خداوند در قلبتان قرار داده خیلی نزدیک است
hadi
کشف کردم که خودم پاسخ دعاهایم بودم.
hadi
خداوند چیزی از شما نمی‌خواهد که قبلاً خودش آن را در وجود شما قرار نداده باشد. وقتی خداوند رویایی به شما می‌دهد، وقتی خداوند میلی به شما می‌دهد و شما می‌دانید که باید از روی ایمان قدم بردارید، شاید پیش خود احساس کنید که اصلاً صلاحیت لازم را ندارید. شاید به خودتان بگویید که دانش کافی را ندارید، که علم یا توانایی برداشتن آن قدم را ندارید اما وقتی جرأت کنید آن قدم را بردارید، درست همان‌طور که من این کار را کردم، چیزهایی در وجود خود کشف می‌کنید که اصلاً نمی‌دانستید در وجودتان قرار دارند
hadi
هر آن‌چه که در گذشتهٔ شما اتفاق افتاده دلیلی ندارد که سد راه رسیدن شما به سرنوشت‌تان شود. حتی اگر اشتباهاتی انجام داده باشید یا در شرایط غیرمنصفانه قرار گرفته باشید می‌توانید نشان دهید که این حرف‌های منفی همه اشتباه بوده‌اند و این کار را می‌توانید با خلاص‌شدن از دست ترحم بر خود و ادامه‌دادن زندگی‌تان انجام دهید.
نگار
وقتی دائم به آن‌چه گفته شده فکر می‌کنید، درواقع دارید دانه را آب می‌دهید. به آن اجازه می‌دهید تا به واقعیت تبدیل شود به همین دلیل است که منظم کردن زندگی ذهنی‌مان اهمیت زیادی دارد.
Anisa
شما شاهکار هستید، منحصر به فرد هستید، زیبا، جذاب، جایزه‌ای بسیار با ارزش هستید.
Anisa

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان