بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات | طاقچه
کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات اثر علی اکبر حسن زاده

بریده‌هایی از کتاب ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات

۴٫۴
(۱۰)
شاید جالب باشد که بدانید در ۷۰ درصد موارد، همین که زوج‌ها مشکلشان را با هم مطرح می‌کنند و از نگرانی‌ها و احساساتشان با هم حرف می‌زنند، مشکلشان به‌طور کامل حل می‌شود.
نون صات
هنگامی که در حال ساختن رابطه‌تان هستید، این کار را در نهایت احترام، بخشش، خوش‌بینی و فروتنی انجام دهید.
نون صات
بدانید و آگاه باشید که نزدیکی و صمیمیت و زنده نگاه داشتن عشق در زندگی مشترک، به دو نیروی قدرتمند نیاز دارید که همانا آرامش و فروتنی می‌‌باشند.
نون صات
بدانید حرفی که از زبان خارج می‌شود، افسار صاحبش را بدست گرفته و به هر جا بخواهد می‌برد. پس در یک کلام مراقب حرف‌هایی که بر زبان جاری می‌کنید باشید و از روشن‌ترین و واضح‌ترین کلمات استفاده کنید.
نون صات
در زندگی صدف و علی، انرژی منفی بسیار زیادی پیرامون موضوع پول و مسائل مالی وجود داشت. به‌طوری که با کوچک‌ترین جرقه‌ای به آتشی هولناک تبدیل می‌شد. آنها هرگز در فضایی امن و سالم در مورد پول به گفت‌وگو ننشسته بودند. بلکه تنها زمانی در مورد پول صحبت می‌کردند که یا با صورتحساب‌های سنگین مواجه می‌شدند و یا زمان پرداخت اجاره‌بها سر می‌رسید. در حالی که این زمان‌ها اصلاً وقت مناسبی برای صحبت کردن در مورد مسائل مالی جدی نیست!
کاربر ۲۹۹۶۰۷۲

حجم

۱۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد