بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ژوزه مورینیو؛ رهبری به سبک آقای خاص | طاقچه
کتاب ژوزه مورینیو؛ رهبری به سبک آقای خاص اثر رابرت بیزلی

بریده‌هایی از کتاب ژوزه مورینیو؛ رهبری به سبک آقای خاص

نویسنده:رابرت بیزلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۱ رأی
۳٫۷
(۱۱)
رمز موفقیت در هر چیزی علاقه است. اگر در فوتبال موفق هستید، به‌دلیل آن است که عاشق فوتبال هستید. اگر در شغلی موفق هستید، مطمئنم که دلیلش عشق‌تان نسبت به این شغل است. و اگر یک خانوادهٔ موفق دارید، به این دلیل است که افراد خانواده عاشق همدیگر هستند. عشق اساس هر چیزی است.»
aryan
ترجیح می‌دهم به این موضوع لبخند بزنم و بگویم، حسادت به موفقیت‌ها، خودش بزرگ‌ترین ستایش از سوی آن‌هاست.»
aryan
لطفاً من را مغرور لقب ندهید، من قهرمان اروپا هستم و خودم را آقای خاص می‌دانم.
aryan
«فرصتی برای پشیمانی نیست، نمی‌توانید به عقب بازگردید و چیزی را تغییر دهید. قطعاً بعضی تصمیمات، رفتارها و برخی چیزها وجود دارند که اگر می‌توانستید، دوست داشتید آن‌ها را تغییر دهید ولی من حتی یک ثانیه هم در این مورد فکر نکرده‌ام، چراکه امکانِ انجام این کار وجود ندارد.»
aryan
مورینیو به‌شدت مشتاق بود تا کنار تیمش باشد و هر طور شده سعی کرد تا جریمه یوفا را دور بزند؛ او چندین ساعت قبل از بازی وارد رختکن تیمش شد و درست قبل از پایان مسابقه، درون یک سبد رخت‌شویی مخفی شد و از رختکن خارج شد.
aryan
اگر همه‌چیز بر علیه‌تان پیش رفت، اگر ناکام ماندید و نتوانستید پیروز شوید، حداقل نشان دهید که برای کسب بِرد، هر آنچه در توان داشتید به معرض نمایش گذاشتید.
aryan
وقتی پیش از بازی، به کنفرانس خبری می‌روم، ازنظر من بازی قبل از شروع کنفرانس آغاز شده است. و وقتی بعد از پایان مسابقه به کنفرانس خبری می‌روم، ازنظرم بازی هنوز تمام نشده است.
aryan
وقتی از کاری لذت می‌برید، موهای‌تان نمی‌ریزد، گواردیولا مویی روی سرش ندارد، او از فوتبال لذت نمی‌برد.
aryan
«نه، آن‌طور که دیگران می‌خواهند، ما برای ایستادن در رتبه دوم، سوم یا چهارم جام نمی‌خواهیم. ما این را نمی‌خواهیم! من می‌خواهم تیمم این حس را داشته باشد که فقط یک قهرمان وجود دارد و اگر در ردهٔ دوم قرار گیریم، دیگر قهرمان نیستیم!»
aryan
واقعیت این است که همیشه شکست وجود دارد، همیشه موانعی پیش روی راه وجود دارند، اما مورینیو همیشه به‌عنوان کسی شناخته می‌شود که سخت می‌بازد. او بازنده خوبی نیست.
aryan

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد