بریده‌های کتاب انتخاب صالحان
کتاب انتخاب صالحان اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب انتخاب صالحان

اگر حضور مردم ضعیف شود، آن وقت استنتاج میکنند که بین مردم و نظام فاصله افتاده است؛ در این صورت راه را برای دخالت و سلطه و پنجه انداختنِ دوباره بر کشور هموار می‌بینند؛ ازاین‌جهت متوجّه انتخاباتند. پس اهمّیّت اوّلِ انتخابات به‌خاطر این است که انتخابات سنگر کشور است؛ حضور مردم در پای صندوقهای رأی، مصون‌ساز سرنوشت ملّت و مردم است و دشمن را از تعرّض و تجاوز و پُرروییِ بیشتر بازمیدارد.
zahra.m
جشن تکلیف عبادی روزی است که انسان مکلّف میشود و نماز میخواند. جشن تکلیف سیاسی روزی است که برای اوّل‌بار میرود نقش خود را برای انتخاب یک فرد، یا به‌عنوان نمایندهٔ مجلس، یا به‌عنوان نمایندهٔ در شورای شهر، یا به‌عنوان رئیس‌جمهور ایفا میکند؛ اینها خیلی باارزش است.
zahra.m
چون با حضور شما، نظام تقویت پیدا میکند؛ اسلام عزیز میشود؛ حاکمیّت اسلام در دنیا سرافراز میگردد و توطئهٔ دشمن _ که اسلام را به جدایی از آراء مردم متّهم میکند _ باطل میشود. حضور شما میتواند دفاع از اسلام و کشور و انقلاب محسوب شود. هر مقدار این حضور وسیع‌تر و قوی‌تر باشد، نشانهٔ اقتدار بیشترِ نظام اسلامی است. نظام اسلامی در مقابل چشمهای دوستان و دشمنان خود در دنیا به این میبالد که تعداد حاضرشوندگان در پای صندوقهای رأی، زیاد است. این مایهٔ افتخار نظام اسلامی است. همهٔ کسانی که در مقابل اسلام و آیندهٔ این کشور احساس مسئولیّت میکنند، وظیفه دارند که در این آزمایش الهی شرکت کنند. البتّه این حضور باید آگاهانه و از روی تحقیق و با به دست آوردن حجّت بین خود و خدا باشد. کسی که رأی میدهد و فردی را انتخاب میکند، باید برطبق تشخیص باشد. این تشخیص را به دست آورید و ان‌شاءالله با قاطعیّت در این آزمایش الهی شرکت کنید.
zahra.m
انتخابات هم در پیش است. همه باید شرکت کنند. البتّه عدّه‌ای که دلشان از اسلام چرکین است، شرکت نمیکنند؛ نکنند! عدّه‌ای دلشان از حکومت اسلامی چرکین است. اگر بپرسید «چه میخواهید؟» میگویند «ما همان رژیم وابسته به آمریکا را میخواهیم.»؛ آنها از حساب خارجند. ما با آنها کاری نداریم. داد میکشند که «انتخابات آزاد نیست!»؛ آزادی انتخابات به چیست؟ آزادی انتخابات این است که اجازه بدهند کسانی که میخواهند مملکت را دودستی به دشمن تسلیم کنند، وارد مجلس شورای اسلامی شوند؟! آزادی این است؟! انتخابات آزاد، انتخاباتی است که مردم با خیال راحت، همان کسی را که می‌شناسند و میدانند و اطمینان پیدا میکنند که در خدمت آنها است، به مجلس بفرستند. دستگاه‌های امین این کشور، رأی مردم را میخوانند و نمایندگان به مجلس میروند. دستگاه‌ها امینند. من در نماز جمعه هم گفتم؛ الان هم میگویم: من به دستگاه‌های مباشر کار انتخابات اطمینان دارم. بعضی بیهوده اعتراض نکنند. شورای محترم نگهبان مورد اعتماد کامل ما است. وزارت کشور مورد اعتماد کامل ما است. همه تلاش میکنند و زحمت میکشند.
zahra.m

حجم

۵۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۵ صفحه

حجم

۵۶۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۶۵ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۱۰,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد