بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ظلمات سپید | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ظلمات سپید اثر دیوید گرن

بریده‌هایی از کتاب ظلمات سپید

نویسنده:دیوید گرن
انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۵۲ رأی
۴٫۱
(۵۲)
موضوع بیش‌تر از این که به قدرت جسمانی ربط داشته باشد به این ربط دارد که چطور ذهن قوی داشته باشی و این چیزی نیست که حتی با ساعت‌ها تمرین در باشگاه بتوان به آن رسید.
کاربر ۲۸۱۰۲۹۴
نانسن دربارهٔ این‌که چرا درد و رنج اکتشاف را به جان می‌خرد نوشته بود: «چرا؟ به خاطر اکتشافات بزرگ جغرافیایی؟ نتایج مهم علمی؟ آه نه. این چیزها برای آدم‌های خاص در مرحلهٔ دوم هستند. این درد و رنج چیزی است که همهٔ مردم نمی‌توانند درک کنند.»
Roya
پیروزی ذهن و توانایی انسان بر قلمروی طبیعت و قدرت‌های آن، کاری است که ما را بالاتر از یکنواختی زندگی روزمره قرار می‌دهد.
Roya
آن‌ها برای ماه‌ها در سرزمینی از یخ چادر زدند و اردوگاهی به نام «شکیبایی» برپا کردند. فرانک ورزلی نوشته است: «تعجب می‌کنم که چرا معمولاً جهنم به‌عنوان مکانی گرم تصور می‌شود. عذابِ سرمای یخ بسیار بیشتر است.»
Roya
وقتی داشت به سوالات شنوندگان رادیو در مورد این که چطور در این شرایط دوام می‌آورد جواب می‌داد گفت که موضوع بیش‌تر از این که به قدرت جسمانی ربط داشته باشد به این ربط دارد که چطور ذهن قوی داشته باشی و این چیزی نیست که حتی با ساعت‌ها تمرین در باشگاه بتوان به آن رسید.
علی
«تعجب می‌کنم که چرا معمولاً جهنم به‌عنوان مکانی گرم تصور می‌شود. عذابِ سرمای یخ بسیار بیشتر است.»
erfaneh.fallah
حقیقتی در مورد بسیاری از ماجراجویان وجود دارد؛ آن‌ها در ماجراجویی علاوه بر تلاش بیرونی برای غلبه بر سختی‌ها درگیر نوعی جست‌وجوی درونی هم هستند
alihosayni77
«تعجب می‌کنم که چرا معمولاً جهنم به‌عنوان مکانی گرم تصور می‌شود. عذابِ سرمای یخ بسیار بیشتر است.»
محمدرضا
برای ورزلی نزدیک‌تر شدن به شکلتون راهی برای نزدیک‌شدن به خودش بود. در یک مصاحبه او از ویژگی‌های شکلتون که تحسینشان می‌کرد نام برده بود؛ از خوش‌بینی و صبر، شجاعت و توانایی منحصربه‌فرد او در تأثیر گذاشتن روی اعتمادبه‌نفس آدم‌ها و خارج کردن گروه از وضعیت‌های بحرانی و خطرناک.
nafas ArYan

حجم

۶۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۶۲۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد