بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب گلچهره | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب گلچهره اثر ملیحه ضیائی فشمی

بریده‌هایی از کتاب گلچهره

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۲۴۸ رأی
۲٫۴
(۲۴۸)
چندین بار آن را خواندم کلماتش را یک به یک از بر شدم بوی گل می‌داد چند شاخه گل خشک شده داخل نامه که نشانی از عشق داشت/ دیده می‌شد. انقدر خوشحال شدم که تا صبح خواب به دیدگانم نمیآمد و همش به یاد او بودم. جواب نامه را همان شب نوشتم و قول دادم که در اولین فرصت خودم را به شهرستان آنها برسانم و از گل رویش دیدار کنم.
rima
ساعت‌های کندی در زمان وجود دارد که تیک تاک آن لحظات را زجرآورتر می‌کند ومثل شمشیر زهر آلود در قلب انسان هر لحظه و ثانیه فرو می‌رود!
Marziyeh
خبر هر گاه ممکن است کوله باری از غم یا دسته گلی از شادی برایمان به ارمغان بیاورد.
Marziyeh
زمان مشکل گشای همه ناملایمات زندگیست و سالهای آن همانند آبی ایست که پاک کننده ناپاکی‌هاست! همه غم‌ها را می زوداید.
Marziyeh
پژمان یاوری در خانواده متمولی بدنیا آمد. پس از پایان تحصیلات به یکی از شهرستانهای دور دست برای خدمت وظیفه اعزام شد. در آنجا به دختر بسیار زیبا و نوجوانی دل بست. علیرغم خواسته خانواده با او ازدواج کرد و خانواده را در عمل انجام شده قرار داد! اما مادر پژمان دست بردار نبود طی تمهیدات بیرحمانه‌ای که به کار می‌برد! ظاهراً گلچهره را برای مدتی از میدان به در برد؛ اما مشکلی که در اثر تصادف گریبان فریده خانم مادر پژمان را گرفت، موجب آن شد که تغییر رویه دهد.
♡♡doonya♡♡
ما بیشتر از یک بار به دنیا نخواهیم آمد! پس باید حداکثر تلاش خودمان را بکنیم تابا یکدیگرهمنشین و همصحبت شویم. هر روز از یکدیگر دیدار داشته باشیم! زندگی خیلی کوتاه است ما باید خودمان آن را تغییر داده و با محبت و عشق ورزیدن به یکدیگر زندگی را همیشگی و جاودان سازیم.
Rayehe
مقدمه پژمان یاوری در خانواده متمولی بدنیا آمد. پس از پایان تحصیلات به یکی از شهرستانهای دور دست برای خدمت وظیفه اعزام شد. در آنجا به دختر بسیار زیبا و نوجوانی دل بست. علیرغم خواسته خانواده با او ازدواج کرد و خانواده را در عمل انجام شده قرار داد! اما مادر پژمان دست بردار نبود طی تمهیدات بیرحمانه‌ای که به کار می‌برد! ظاهراً گلچهره را برای مدتی از میدان به در برد؛ اما مشکلی که در اثر تصادف گریبان فریده خانم مادر پژمان را گرفت، موجب آن شد که تغییر رویه دهد. نهایتاً پس از اتفاقهای خوب و بدی که صورت گرفت گلچهره شخصت واقعی خودش را به همه بخصوص فریده خانم ثابت نمود. پس از اخذ دکترا /به عنوان بزرگترین جراح به همگان معرفی شد. با عمل جراحی پای مادر پژمان که به بهبودی کامل منجر شد. فداکاری در مقابل تهمت‌ها، بدیهای مادر شوهر و همچنین بزرگی روح، منش، شخصیت والای خود را به ثبوت رساند!
کاربر ۳۵۸۸۰۹۵
کوچکترین دختر خانواده که دوازده، سیزده سال بیشتر نداشت گلچهره بود! تنها اسمش را می‌شنیدم که مادر مرتب تکرار می‌کرد.
atena
زندگی خیلی کوتاه است ما باید خودمان آن را تغییر داده و با محبت و عشق ورزیدن به یکدیگر زندگی را همیشگی و جاودان سازیم
ahmadvand
عجل سنگ است و آدم مثل شیشه
SHIMA.IRANI

حجم

۱۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۱۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
رایگان