بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب) اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب)

۳٫۷
(۹)
ما همگی فروشنده هستیم. فروختن را از نوزادی آموخته‌ایم. وقتی توانستیم وقت و بی‌وقت گریه کنیم و والدین خود را تحت تاثیر قرار دهیم یا وقتی که با والدین خود به فروشگاه می‌رفتیم و با پافشاری آن‌ها را وادار به خرید اسباب‌بازی می‌کردیم. همیشه در حال فروشیم. ما هر لحظه در حال بالا و پایین کردن مهارت‌های فروش خود هستیم. بنابراین باور داشته باشید که همگی شما مادرزادی فروشنده هستید.
Zahra🌿
ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم و دانش هر چیزی در اختیار همه ماست. با این دانش شما هم می‌توانید جزء میلیونرهای عصر خود شوید. هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و باید انتخاب کنید که آیا بلیتی برای سوار شدن در ترن کارآفرینی می‌خرید یا ترجیح می‌دهید که فقط تماشاگر موفقیت دیگران باشید. اگر می‌خواهید موفق شوید و به رویاهای خود برسید با من سوار ترن کارآفرینی شوید تا با هم سفر تازه‌ای را آغاز کنیم.
Zahra🌿
موضوعی برای مبارزه پیدا کنید انسان به طور ذاتی به دنبال لذت و آرامش است. اما هر چقدر به جای لذت، درد را انتخاب کنیم، قدرت‌های درونی‌مان شروع به حرکت کردن می‌کنند. ما برای اینکه موفق شویم به یک دشمن نیاز داریم. دشمن به ما کمک می‌کند تا به مبارزه کردن ادامه دهیم. وقتی بتوانید برای چیزی که دوست دارید بجنگید، قدرت، اعتمادبه‌نفس، انگیزه و استعدادهای پنهان شما آشکار می‌شوند. ببینید که برای چه چیزی می‌خواهید بجنگید، بدانید که هر نبردی که برای رسیدن به موفقیت انتخاب می‌کنید، راهی است که شما را به قهرمان زندگی‌تان تبدیل می‌کند.
senoramod
یکی از اشتباهاتی که باعث شکست اهداف یک شرکت می‌شود، نداشتن لیست پرداخت حقوق است.
Zahra🌿
وقتی که سوار ترن کارآفرینی هستید، ممکن است شکست بخورید و آسیب ببنید. اما هر آسیبی بد نیست. این نوع آسیب دیدن‌ها برای شما مفید است. وقتی که زمین خوردید مدت کمی را به فکر کردن در مورد آن بپردازید و سریع بلند شوید. همانطور که جری هاردی می‌گوید: «اگر می‌خواهید بهتر شوید، باید خودتان را هل دهید. اگر خود را هل دهید، زمین می‌خورید. با زمین خوردن پیشرفت می‌کنید. زمین خوردن بخشی از بهتر شدن و پیشرفت است.»
Zahra🌿
بسیاری از مردم زیر حملِ بارِ جلبِ رضایت دیگران، کمرشان می‌شکند و نمی‌توانند به زندگی ادامه دهند. من یاد گرفتم موفقیت را طبق معیارهای خودم تعریف کنم.
Zahra🌿
هر چقدر که شرایط برای شما سخت شد، باید بفهمید به خاطر چه کسی کاری را انجام می‌دهید. این کلید اصلی موفقیت است. وقتی بدانید کسی هست که برای او هر سختی را تحمل کنید، اشتیاق شما برای ادامه دادن بیشتر خواهد شد.
Zahra🌿
علاقه، شرط مهمی برای کاری است که انجام می‌دهید
Zahra🌿
وقتی فقط به دنبال پول باشید، از کاری که می‌کنید لذت نمی‌برید. من فهمیدم که عاشق آن کار نبودم. حضور آن زن مسن آغاز لحظه بیداری وجدان من بود. بنابراین همیشه از خودتان بپرسید که آیا کاری که انجام می‌دهم را دوست دارم؟
Zahra🌿

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۵۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد